  • Data: 2016-02-17 10:50:07
    Temat: Re: Rondo - kierunek
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 17.02.2016 10:18, szerszen wrote:

    > Ale on właśnie nieświadomie sam przyznał, że na rondzie (skrzyżowaniu o ruchu po
    okręgu) wykonuje dwa manewry a nie jeden ;)
    > Szach mat.

    Wiem - dlatego ciągle pytam, czy skoro "na rondzie skręca w lewo - jeden
    manewr, jeden kierunek" to czy radośnie zjeżdza z ronda w prawo z
    kierunkiem w lewo. Tylko chyba mu się komputer popsuł i tego nie widzi,
    bo pisze nie na temat. Podobnie jak nie może sobie przypomnieć gdzie
    właściwie było napisane "jedno skrzyżowanie - jeden manewr";)

    Shrek.