  • Data: 2013-12-02 21:45:16
    Temat: Re: Rondo? Nie dla idiotów!
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-02 21:26, Marek Dyjor pisze:

    > to teraz przeczytaj ten przepis i zastosuj go na rondzie...

    Czytałem i nie ma z tym problemu.

    > wjeżdżając na rondo nie zmieniasz kierunku jazdy aż do momentu gdy

    W teorii jadąc na wprost, ale to dość naciągana teoria i tak podobno
    jeżdżą w DC.
    'Na rondzie w lewo, trzeci zjazd...' - nie nie było zmiany kierunku
    jazdy? Przypominam, że rondo jest jednym skrzyżowaniem.
    Co do różnych topologii SoRO i zasad zachowania w zależności od tego
    już pisałem wielokrotnie.

    > najdzie cie nieodparta ochota opuszczenia ronda (zakładam ze rondo ma
    > jeden pas do ruchu w koło) i wtedy sygnalizujesz ten zamiar prawym
    > migaczem.

    To Twoja dość dowolna interpretacja i w zależności od sytuacji może
    to nie być wymagane, i nie mam tutaj na myśli 'szkoły warszawskiej'.

    > podobnie jak dojeżdżasz do placu an którym wyznaczono ci liniami
    > ciągłymi drogę zygzakiem to nie sygalizujsz każdego kolejnego skrętu.

    Nie.