  • Data: 2011-09-24 14:18:22
    Temat: Re: Romet 4E - coś ucichł temat? Ktoś coś wie?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello =Marcos=,

    Saturday, September 24, 2011, 1:06:38 PM, you wrote:

    > Problem jest taki, że te 4 akumulatory ołowiowe ważą w zależności od modelu
    > 220-320kg,

    Bardzo wysoką górną granicę przyjąłeś.

    > natomiast odpowiednik litowy 100-120kg. Przy autku ważącym 350kg
    > to jest różnica.

    Jasne. Jednak to 6kPLN w najgorszym razie. Li*.* to w _najlepszym_ razie
    18kPLN w w 3-krotnie dłuższą trwałość nie uwierzę. Poza tym - Li*.*
    podnoszą znacznie cenę zakupu nowego pojazdu i wymiany akumulatorów na
    nowy komplet.

    No i ostatecznie - jak wygląda recykling Li*.*? Akumulatory ołowiowe
    przetwarza się doskonale.

    > Tak, ale zauważmy, że:
    > a) przy wózku golfowym priorytetem jest cisza i niesmrodzenie, a nie
    > ekonomiczność
    > b) po polu golfowym przejeżdża się jednorazowo odcinki po kilkaset metrów, a
    > ktoś proponuje dojeżdżać czymś podobnym codziennie do pracy...

    Melexy przez lata jeździły po miastach jako pojazdy "dyspozycyjne" -
    dawały radę. Ja pamiętam jeszcze starsze wózki elektryczne, które
    nawet i węgiel woziły na mniejsze odległości.
    Jazda w mieście, to kilkaset metrów i oczekiwanie na zmianę światła...
    Cykl jazdy, z którym akumulatory ołowiowe dają sobie radę bez
    problemu.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl