  • Data: 2011-09-24 20:59:12
    Temat: Re: Romet 4E - coś ucichł temat? Ktoś coś wie?
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wg mnie na 100km z duużym zapasem wystarczy 5kWh akumulatorków LiFePO4
    > (silniki 2x2kW i średnia moc używalna to jakieś 25% -
    4 kW to za mało. może sie okazać ze przy 50% rozładowania nie wciągnie
    pod dużą górkę. druga sprawa to fakt ze silnik lepiej będzie pracował na
    wyższym napięciu. już w wózkach inwalidzkich są 250W na 24V. uwierz mi
    ze taki silnik to kiszka totalna. znaczy ręką koło zatrzymasz. Na dzień
    dzisiejszy możesz przerabiać normalne auta na elektryczne. jeden
    akumulator z osobowego auta ma prawie kilowat. 4 takie zawiozą Cię do
    pracy - na 15 km. Musisz mieć jakieś światła. nie będziesz mial
    ogrzewania, klimy.... słowem wielu udogodnień. Polacy biedni nie są -
    wbrew pozorom, stać ich na tankowanie gazu do dupowozów.
    Ja sam chciałem coś takiego zbudować, ale wybrałem rower :)

    ToMasz