  • Data: 2011-09-26 08:47:07
    Temat: Re: Romet 4E - coś ucichł temat? Ktoś coś wie?
    Od: "mcpc" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Piszesz o koszcie przejechania 100km - nie możesz nie liczyć
    > amortyzacji! To nieuczciwa, typowa dla ekofaszystów, manipulacja
    > faktami! Ordynarna hucpa!

    Zgadza się - ja bardzo dokładnie liczę. Wychodzę tylko z założenia, że jeśli
    skuter na 3kWh przejeżdża 100km to taki samochodzik (trochę cięższy od
    skuterka) na 5kWh także spokojnie powinien! A aku o pojemności 10kWh to już
    powinno być z 200km na trasie i stokilkadziesiąt po mieście. Do tego biorę
    pod uwagę akumulatory wg polskiej myśli technicznej które ważą o 1/3 mniej
    przy tej samej pojemności - czyli 140KG akumulatorów na 10kWh a to już
    przyjemna w miarę masa - ewentualnie np 7kWh i około 100KG - też spokojnie
    wystarczy. W ostanim przypadku koszt akumulatorów wyniesie poniżej 4000pln
    na przejechanie tych 50000km co daje łącznie koszt 10pln na 100km (wraz z
    prądem) rzeczywisty maksymalny koszt użytkowania (po mieście)!