  • Data: 2013-11-04 20:19:34
    Temat: Re: Roczna ważność konta
    Od: "JoteR" <u...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" napisał:

    > Wypowiedzenie pan składał? - bardzo nam przykro,
    > ale my o tym nic nie wiedzieliśmy i nie wiemy.

    Ale składałeś kiedyś wypowiedzenie, czy tylko tak sobie dywagujesz?
    Bo ja rozwiązywałem umowy kolejno z Erą, Ideą, Orange T-Mobile i Plusem -
    zgadnij, z czym (oprócz lepszego samopoczucia) wychodziłem z ichnich
    salonów? Uprzedzając pustelnicze jeremiady, odpowiem parafrazą argumentu
    (fakt, że idiotycznego), tak chętnie stosowanego na jednej z grup
    regionalnych: "Nie ma obowiązku mieszkania na wsi" ;->

    > Wiesz, to dzięki takim jak Ty tym krajem rządzi coś takiego jak PO, PiS
    > czy SLD

    Mylisz się, to są tylko atrapy, prawdziwa władza jest gdzie indziej, ale to
    doprawdy NTG.

    JoteR