  • Data: 2013-11-04 20:59:15
    Temat: Re: Roczna ważność konta
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 04 Nov 2013 20:32:38 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Oczywiście, ale możesz też sobie zaordynować no limits.

    Sprawdzam i poprosze o link do takiej taryfy, dla utrudnienia - w
    jednej z czterech duzych sieci :-P

    > To akurat ciężko stwierdzić, a twierdzenie, że płace za więcej niż
    > naprawdę zużywam też jest mocno naciągane.

    OK, tylko potem prosze mi nie wyliczac ceny za minute wynikajacej
    cennika.

    Mozemy tez policzyc rzeczywiscie zuzyte minuty z ostatnich paru lat,
    po cenie prepaida. Choc u Ciebie moze sie dobrze sprawdzac ta siec
    rodzinna.

    > Zresztą gdyby nawet
    > w niewielkim stopniu to jaki problem? Przynajmniej mogę zmienić
    > taryfę na bardziej mi pasująca/nowszą bez utraty 'garba', a
    > z prepaidem to już tak dobrze nie ma.

    Cos chyba pomyliles. Zazwyczaj sa jakies terminowe umowy na abonament.
    Podniesc moze pozwola, a moze nie za darmo.
    Za to taryfe prepaid mozesz zmienic w kazdej chwili - byle bez zmiany
    operatora. No i bez zmiany marki :-)

    > To chyba logiczne, skoro inaczej nie mogą.

    To czemu pisales ze nieprawda ?

    > Zazwyczaj trzeba stale płacić.

    Tylko ze wtedy to jest skarbonka bez wyjscia.

    > Zresztą sens płacenia tylko dla utrzymania garba jest naprawdę niewielki.

    A niekoniecznie. Moze cos sie zmieni w zyciu, moze wyjedziesz na
    wakacje do Egiptu, moze wprowadza roczna waznosc konta - i sie nagle
    gorka przyda, nawet jesli byla nieoprocentowana :-)

    > Niezupełnie. Zasadniczo tylko czysty abonament jest płacony z góry,

    Drobna kwestia techniczna. Miesiac wczesniej czy pozniej - placisz za
    uslugi, placisz, tylko tym razem nic sie nie odklada.

    > cześć usług jest opłacana z dołu. Zresztą spudłowałeś z tym
    > argumentem, ponieważ nikt nie twierdził że jest inaczej,
    > w przeciwieństwie darmowej "skarbonki". A ta skarbonka to jak
    > forsa zamknięta w skarpecie - systematycznie traci swą wartość,
    > a w szczególności ostatnimi czasy.

    Masz na mysli inflacje ?
    Bo z ta utrata wartosci tez nie tak - zgromadzone srodki nie znikaja,
    a jesli ceny polaczen spadaja, to po prostu starczaja na wiecej.

    J.