  • Data: 2013-11-04 20:43:25
    Temat: Re: Roczna ważność konta
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 4 Nov 2013 19:14:39 +0100, Chris94 wrote:

    > Między abonamentem, a prepaidem jest jednak pewna zasadnicza różnica,
    > która uzasadnia takie stanowisko:
    > w przypadku abonamentu środki niewykorzystane w przeciągu okresu
    > rozliczeniowego przepadają, a w prepaidzie wpadają do skarbonki, z
    > której można korzystać nawet przez lata (jak np. jest w moim przypadku).

    Bzdura. To, ze nie musisz za cos płacić teraz, nie znaczy że masz to za
    darmo.
    Nazwij to sobie, nie wiem, ,,środki do wykorzystania'' (jak ,,w ramach
    abonamentu''). Żadne tam ,,darmo''.

    PS. Jak nadmienialem, mam od nastu lat abo i pp, wiec roznic mi
    wskazywac nie musisz.
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns