  • 851. Data: 2010-05-25 14:53:14
    Temat: Re: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Jurand" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:htfmt8$eub$1@news.onet.pl...

    > A wiesz co to jest "brawura" w ruchu drogowym i jak jest obecnie
    > traktowana przez Sądy?

    A co oni mogą wiedzieć o życiu ?
    W wielu, cywilizowanych krajach za takie przekroczenia prędkości idzie się
    do pierdla i to w trybie przyspieszonym. Dla przykładu w Norwegii są
    specjalne więzienia dla tych, którzy lubią szybką jazdę oraz jazdę po
    alkoholu.

  • 852. Data: 2010-05-25 15:14:33
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > No i zakuty łęb patrzy w lusterko i stwierdza, że jadące za nim auto jest
    > bardzo daleko i dojedzie do skrzyżowania z prędkością, któa obowiązuje w
    tym
    > terenie po czasie, kiedy zakuty łeb już dawno zakończy manewr skrętu.
    > I co dalej ?

    skreca kierownica i wpada pod maske.

    Icek

  • 853. Data: 2010-05-25 15:15:09
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Spójrz linijkę wyżej i ustosunkuj się do mojej wypowiedzi.

    1. sklamales, ze jest taki przepis

    2. pozniej sklamales, ze juz ten przepis tu podawales

    bez sensu jest dyskutowac z kims kto klamie

    Icek

  • 854. Data: 2010-05-25 21:06:19
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > tym
    >
    > skreca kierownica i wpada pod maske.

    Jak to jest w ogóle możliwe bez ewidentnego złamamia prawa przez niezakutego
    łaba ?

  • 855. Data: 2010-05-25 21:08:48
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > 1. sklamales, ze jest taki przepis
    >
    > 2. pozniej sklamales, ze juz ten przepis tu podawales
    >

    > bez sensu jest dyskutowac z kims kto klamie

    Masz rację, szkoda czasu dla takich jak Ty.

  • 856. Data: 2010-05-26 02:14:31
    Od: złoty <g...@g...pl>

    Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > mysle, ze intencja złotego była taka, zeby wine w 100% przypisac
    > przekraczajcemu.

    ..dobrze sie domyslasz..

    A.

  • 857. Data: 2010-05-26 08:00:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail i...@d...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > zartujesz. Nie ma sensu dalej z Toba dyskutowac na ten temat bo nie
    > pojmujesz co jest przyczyna a co skutkiem.

    poza tematem zupełnie - możesz uzywac wrotki bo nie wiadomo komu
    odpowiadasz?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach

  • 858. Data: 2010-05-26 09:24:02
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Masz rację, szkoda czasu dla takich jak Ty.

    zartujesz chyba. Najpierw klamiesz a teraz Twoje klamstwo przypisujesz mi
    ????

    Nienawidze takich przypadkow. Nie nadajesz sie do wspolzycia w swiecie. Jak
    tu klamiesz to moze w innych kwestiach tez klamiesz ?

    Znasz paradoks klamcy ?

    Icek

  • 859. Data: 2010-05-26 09:25:10
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    poprzednim odcinku co następuje:

    > ..dobrze sie domyslasz..

    w kwestii pragnien moze tak. Ale w kwestii obowiazujacych przepisow niestety
    nie

    Icek

  • 860. Data: 2010-05-26 15:35:25
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > zartujesz chyba. Najpierw klamiesz a teraz Twoje klamstwo przypisujesz mi
    > ????

    He he he, zaczyna się przedszkole. Ile masz latek chłopczyku ?

    > Nienawidze takich przypadkow. Nie nadajesz sie do wspolzycia w swiecie.
    > Jak
    > tu klamiesz to moze w innych kwestiach tez klamiesz ?

    Skoro nienawidzisz to dlaczego samemu kłamiesz i iwyzywasz innych od kłamców
    ?
    Dlatego, że są inni niż Ty i nie potrafią tak jak Ty okłamywać innych, a
    nawet samego siebie ?

    > Znasz paradoks klamcy ?

    Ty sam w sobie jesteś wielkim paradoksem, bo nie umiesz się przyznaać do
    własnego błędu.