  • 861. Data: 2010-05-26 15:42:33
    Temat: Re: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    news:htihk5$ieu$1@node1.news.atman.pl...

    > w kwestii pragnien moze tak. Ale w kwestii obowiazujacych przepisow
    > niestety
    > nie

    W kwestii obowiązujących przepisów to Ty już lepiej się nie wypowiadaj i nie
    rób z siebie pośmiewiska.
    Wystarczy nam już ta próbka Twoich możliwości, którą okazałeś w tym wątku.
    A co do wypowiedzi Zlotego to nie są to ani jego pragnienia, ani intencje
    lecz prawna rzeczywistość, którą potwierdzają wyroki sądowe.
    I choćbyś się tu rozpłakał, zaczął tupać, ze wszyscy w koło to głupcy i
    kłamcy to nie zmienisz prawa.

  • 862. Data: 2010-05-26 16:20:43
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Skoro nienawidzisz to dlaczego samemu kłamiesz i iwyzywasz innych od
    kłamców
    > ?

    podaj cytat w ktorym klamie ?

    Ja Ci podalem cytat ktory byl klamstwem. Najpierw sklamales o istnieniu
    przepisu, a pozniej ze jeszcze go cytowales!

    > Ty sam w sobie jesteś wielkim paradoksem, bo nie umiesz się przyznaać do
    > własnego błędu.

    ehh

    Klamca klamca ;P

    Icek

  • 863. Data: 2010-05-26 16:28:34
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > W kwestii obowiązujących przepisów to Ty już lepiej się nie wypowiadaj i
    nie
    > rób z siebie pośmiewiska.

    zabronisz mi ?

> [...]
    > lecz prawna rzeczywistość, którą potwierdzają wyroki sądowe.
    > I choćbyś się tu rozpłakał, zaczął tupać, ze wszyscy w koło to głupcy i

    buahahaha.

    Nie ma czegos takiego jak wylaczenie czyjejs odpowiedzialnosci na mocy
    ustawy ze wzgledu na inne popelnione przezkogos innego wykroczenie.

    Z tego co pisales nie masz ani doswiadczenia ani pojecia na temat przepisow
    prawa. W szczegolnosci tematow j/w. Mozesz sobie tupac, wyzywac, plakac i co
    tylko zapragniesz. Nie zmieni to stanu faktycznego.

    Jak chcesz to Ci podam inny bardzo dobry przyklad jak jest a jak powinno
    byc:
    - wlaczasz sie do ruchu z parkingu, mozesz skrecic tylko w prawo bo droga
    jest jednokierunkowa, Twoj wjazd jest dobrze oznaczony
    - skrecajac w prawo patrzysz sie _tylko_ w lewo bo musisz ustapic przejazdu
    tym juz w ruchu
    - okazuje sie, ze ktos jedzie pod prad (wbrew przepisom)
    - dochodzi do kolizji

    kto jest winny ?

    Podpowiem Ci: Ty. Czemu? Bo wlaczajac sie do ruchu musisz ustapic
    pierwszenstwa przejazdu innym pojazdom zajmujacym ten pas. Nie ma tu
    znaczenia, ze on popelnil wykroczenie i jechal pod prad.

    Wyjatek? Jezeli droga jest jednokierunkowa ze wzgledu np. na ograniczona
    widocznosc (zakret) to masz szanse sie wybronic przed sadem. Natomiast jak
    zdarzenie jest skutkiem tego, ze jestes np. leniwy i zawsze wierzysz, ze nie
    musisz sie patrzec w strone z ktorej nikt nie ma prawa nadjechac to masz
    mandat "z czapy" jak to kolega zloty napisal.

    Icek

  • 864. Data: 2010-05-26 16:33:17
    Od: "Jan Kowalski" <K...@n...pl>

    > I choćbyś się tu rozpłakał, zaczął tupać, ze wszyscy w koło to głupcy i
    > kłamcy to nie zmienisz prawa.

    Prawo to jedno a interpretacja tego prawa to drugie.

  • 865. Data: 2010-05-26 17:16:03
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > podaj cytat w ktorym klamie ?
    >
    > Ja Ci podalem cytat ktory byl klamstwem. Najpierw sklamales o istnieniu
    > przepisu, a pozniej ze jeszcze go cytowales!

    Żadnego cytatu nie podawałeś to jest raz, a dwa, że to co napisałem nie było
    klamstwem chyba, że chcesz się czepiać interpretacji.
    Pisałem interpretując po to, żeby po raz któryś z rzędu nie pisać wciąż tego
    samego i przytaczać dość przydługawe cytaty z PoRD, które już wcześniej
    podawałem. To, że ona nie miała obowiązku upewniania się czy jest
    wyprzedzana na skrzyzowaniu wynika z kilku zapisów PoRD. Wszystkie te zapisy
    już wcześniej przytaczałem w tym wątku i nie chce mi się tego trobić po raz
    kolejny.
    Jeżlei masz jakiekolwiek wątpliwości to je wskaż, a nie pisz kłamca.

    > Klamca klamca ;P

    Pierwsze to Twoje imię czy nazwisko ?

  • 866. Data: 2010-05-26 18:41:24
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Nie ma czegos takiego jak wylaczenie czyjejs odpowiedzialnosci na mocy
    > ustawy ze wzgledu na inne popelnione przezkogos innego wykroczenie.

    Cały czas mylisz dwa pojęcia:
    1. Odpowiedzialność za spowodowanie wypadku
    2. Odpowiedzialność za popełnienie wykroczenia
    3. Wyłączenie odpowiedzialności

    Odpowiedzialnym za spowodowanie wypadku jest ten, kto popełnił wykroczenie,
    którego bezpośrednim nastepstwem był wypadek.
    W tym przypadku takim bezpośrednio wpływającym wykroczeniem na wypadek było
    niezachowanie należytej ostrożności oraz wyprzedzanie na skrzyżowaniu przez
    kierowcę Audi + nadmierna prędkość.

    Nie pisze tu o zwalnianiu kierwoniczki Fiata z odpowiedzialności, bo takowej
    w ogóle nie było.
    Kierowniczka Fiata mogła co najwyżej być winną wykroczenia braku lub zbyt
    późnego sygnalizowania chęci wykonania manewru, ale to trzeb by było
    udowodnić. Nie ma dowodu, nie ma winy.

    > Z tego co pisales nie masz ani doswiadczenia ani pojecia na temat
    > przepisow prawa.

    Bo Pan Icek tak uważa ? :)

    > W szczegolnosci tematow j/w. Mozesz sobie tupac, wyzywac, plakac i co
    > tylko zapragniesz. Nie zmieni to stanu faktycznego.

    Nie rozśmieszaj mnie.
    Właśnie podawałem stan faktyczny w postaci informacji o wyroku sądu
    dotyczący mojego bliskiego kolegi, który także wyprzedzał na skrzyżowaniu i
    uderzył w samochód skręcającej w lewo kobitki - sytuacja niemal, że
    identyczna. Baaaaaa, nawet jeszcze kolega miał świadka, ze kobitka nie
    raczyła włączyć kierunkowskazu. Sąd orzekł jego pełną winę i uznając, że
    brak kierunkowskazu nie miał nic wspólnego z przyczyną wypadku. Podobne
    orzeczenia także przytaczali inni grupowicze, a Ty zaś tworzysz jakieś swoje
    wizje uważając je za "prawo" :)

> [...]
    > pierwszenstwa przejazdu innym pojazdom zajmujacym ten pas. Nie ma tu
    > znaczenia, ze on popelnil wykroczenie i jechal pod prad.

    Ale to jest całkiem odmienny przypadek, który się ma nijak do tematu
    dyskusji.
    Daj jakiś konkretny przykład, który znasz, że został ukarany kierowca, który
    skręcajac w lewo na skrzyżowaniu nieudzielił pierwszeństwa przejazdu
    wyprzedzającemu na tym skrzyżowaniu.
    Znasz taki ?
    Bo ja nie, choć znam kilka przypadków związanych z wyprzedzaniem i
    skręcaniem.
    Te, które się odbyły na skrzyżowaniu, zawsze winnym był wyprzedzający, zaś
    te, w których osoby skręcały na posesję w większości przypadków były winne
    osoby skręcające.
    Mnie to daje do myślenia i staram się wyciągać z tego prawidłowe wnioski i
    wiem z czego wynikają te różnice. Ty natomiast twardo trzymasz się swoich
    wydumanych przekonań, które chyba wynikają tylko i wyłącznie z
    usprawiedliwiania swoich zachowań na drodze.

  • 867. Data: 2010-05-27 01:34:16
    Temat: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
    Od: " " <a...@g...pl>

    DoQ <p...@g...com> napisał(a):

    > Witam,
    >

    > http://galeria.mojaolesnica.pl/galeria-305.html
    > Co bylo przyczyna? Chyba "nieco" poniosla fantazja panow w audi...
    >

    > Pozdrawiam
    > Pawel
    Dzień bez wieśniaka, dniem straconym, jak mawia przysłowie mieszczucha. Dziś
    kolejny burak, ale na warszawskich blachach. Widać &#8211; wieśniak z importu, mimo
    że zameldowany na Mokotowie.
    Więcej na www.motofreak.eu
    Bezpośredni link:
    http://www.motofreak.eu/2010/04/buraki-na-okeciu.htm

  • 868. Data: 2010-05-27 11:09:26
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    raz
    > kolejny.
    > Jeżlei masz jakiekolwiek wątpliwości to je wskaż, a nie pisz kłamca.

    cytat:
    "
    NIE MIAŁA OBOWIĄZKU POPATRZEĆ W LUSTERKO ZANIM RUSZYŁA KIEROWNICĄ. Zrozum
    to, bo tak wynika z PoRD.
    "

    Icek

  • 869. Data: 2010-05-27 11:12:55
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > dotyczący mojego bliskiego kolegi, który także wyprzedzał na skrzyżowaniu
    > uderzył w samochód skręcającej w lewo kobitki - sytuacja niemal, że

    mylisz mandaty z wyrokami sadu, myslisz obwinienie za wyprzedzanie i
    wskazujesz, ze w tym wyroku sedzia nie ukaral tego skrecajacego jak nie mogl
    tego zrobic (bo sprawa byla przeciwko Twojemu znajomemu a nie temu
    skrecajacemu)

    > Ale to jest całkiem odmienny przypadek, który się ma nijak do tematu
    > dyskusji.

    ma sie zajebiscie bo tlumaczysz, ze kierowca fiata jest niewinny bo audi
    jechalo zbyt szybko

    Nie ma zadnego przepisu, ktory okreslalby zmniejszenie czyjejs winy jak ktos
    inny tez popelnil wykroczenie.

    Icek

  • 870. Data: 2010-05-27 15:24:43

    Thu, 27 May 2010 11:09:26 +0200, w <htlc3i$b3$1@node1.news.atman.pl>, "Icek"
    <i...@d...pl> napisał(-a):

    > NIE MIAŁA OBOWIĄZKU POPATRZEĆ W LUSTERKO ZANIM RUSZYŁA KIEROWNICĄ. Zrozum
    > to, bo tak wynika z PoRD.

    Nie, tak wynika z twojej interpretacji PoRD.