  • 621. Data: 2010-05-21 20:00:27
    Temat: Re: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Nie będę tego komentował, bo musiałbym się zniżyć do Twojego poziomu, a
    > wtedy spokojnie pokonałbyś mnie doświadczeniem :D

    ROTFL
    przeciez w wielu postach stosujesz podobne "odzywki"...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Początek i koniec zawsze są jednością."

  • 622. Data: 2010-05-21 20:00:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A mnie się zdarzyło juz kilka razy być wyprzedzanym zarówno na
    > skrzyzowaniu jak i sygnalizującego zamiar skrętu.
    > Na szczęście mam oczy szeroko otwarte i jakoś jeszcze żaden debil we
    > mnie nie trafił.

    ok, kilka razy.
    A ile razy widziałes złe sygnalizowanie manewru?
    Dla ułatwienia podaj, ile razy widziałes dzisiaj, zeby nam jakies liczby
    dziwne nie wyszły...

    > Daj spokój, bo Ty zbyt dużo spekulujesz, a za mało trzymasz się faktów
    > :D

    > O matko ! I znów to samo pytanie "w koło Macieju".

    z jednego rzutu.
    Juz wiemy, ze tu nasze zdanie rozni sie diametralnie.

    Z ciekawosci - po co obowiazek sygnalizacji skretu?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia

  • 623. Data: 2010-05-21 22:10:35
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:21052010.03470169@budzik61.poznan.pl...

    > ROTFL
    > przeciez w wielu postach stosujesz podobne "odzywki"...

    Zauważ, że nigdy nie robię tego jako pierwszy.

  • 624. Data: 2010-05-21 22:13:54
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:21052010.1EFFAD5D@budzik61.poznan.pl...

    > rozpoczynali manewr w momencie kiedy ty sygnalizowałes, czy ty
    > sygnalizowałes w momencie kiedy oni juz wyprzedzali?

    Chyba wystarczająco wyraźnie napisałęm.
    Po co więc pytasz ? Masz problemy z czytaniem lub zrozumieniem tego co
    napisałem ?

  • 625. Data: 2010-05-21 22:37:51
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:21052010.2D6322C7@budzik61.poznan.pl...

    > tak bardzo podkreslałes, ze kobieta raczej sygnalizowała, ze nie mamy
    > dowodu ze nie sygnalizowała, iz uznałem zeto ma *dla ciebie* jakiekolwiek
    > znaczenie.

    I znów nadinterpretujesz.
    Pisałem wyraźnie, że nie ma to znaczenia czy sygnalizowała czy też nie, bo w
    tym wypadku jest oczywista wina kierowcy Audi i nawet ewentualny brak
    sygnalizowania przez kobietę nie umniejsza jego winy.
    To Ty próbowałeś mnie przekonać, że ona nie sygnalizowała i dlatego ona jest
    winna, a nie kierowca Audi.
    Dlatego też pytałem na jakiej podstawie tak twierdzisz.

  • 626. Data: 2010-05-21 22:43:09
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:21052010.51F64C23@budzik61.poznan.pl...

    > a kto napisał ze ujmuje?

    Ty z Ickiem cały czas próbujecie przekonać wszystkich na grupie.
    Ot choćby powyższy przykład: "Od samego poczatku podkreslam, ze wina audi
    nie wylacza winy kierowcy fiata".
    Albo więc mówimy o całkowitej winie kierowcy Audi, albo o współwinie, czyli
    winie po części kierowcy Audi i po cześci kierowniczki Fiata.
    Naprawdę zadziwia mnię Twój tok myślenia i styl pisania, w którym co chwilę
    samemu sobie zaprzeczasz.

  • 627. Data: 2010-05-21 22:58:00
    Od: to <t...@a...xyz>

    Jurand wrote:

    > Jeśli ktoś się toczy po takiej wsi 20-30 km/h, to najpierw do niego
    > dojeżdżasz (bo cholera wie, co koleś kombinuje), a potem dopiero po
    > upewnieniu się, zaczynasz wyprzedzać. A nie z przewagą prędkości rzędu
    > 100 km/h !

    No i dlatego winne są obie strony.

    --
    "Nie ma obowiązku oceniania prędkości i nie jest taka ocena przedmiotem
    egzaminu na PJ." Jan Kowalski, msg-id: hste47$m8v$...@n...net.icm.edu.pl

  • 628. Data: 2010-05-21 23:01:42
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:21052010.455DE592@budzik61.poznan.pl...

    > A ile razy widziałes złe sygnalizowanie manewru?

    Wiele razy. Ile dokładnie nie wiem, bo nie prowadzę statystyk. Z takich,
    które utknęły mi w pamięci, bo stworzyły poważniejszy problem/zagrożenie
    przypominam sobie kilka razy. Tak samo i kwestie wyprzedzania na
    skrzyżowaniu było wiele, ale dokładnej liczby także nie podam, a te, które
    mi utkwiły szczególnie w pamięci, bo sytuacja była "bardzo gorąca" to jest
    te kilka razy. Jeden z nich nawet był bardzo szczególny, bo gnojek dorwał
    jakieś auto z 400KM pod maską i chciał się popisać. Ja ruszałem sprzed
    skrzyżowania na światłach i sygnalizowałem wcześniej skręt w lewo, a on
    akurat dojeżdżał z tyłu za mną, wyprzedził mnię z lewej strony z piskiem
    opon przeciwnym pasem ruchu, po czym skręcając w prawo wpadł w poślizg na
    suchym asfalcie tak, że aż go obróciło i stanął w poprzek jezdni na środku
    przejścia dla pieszych, gdzie o mało nie potrącił pieszych. Gdybym nie
    usłyszał pisku opon to byłbym przekonany, że nie ma zamiaru mnie wyprzedzić,
    bo obserwując go we wstecznym lusterku nic na to nie wskazywało to
    prawdopodobnie doszło by do stłuczki. W ostatnim momencie się powstrzymałem
    od skrętu. Prędkość była niewielka, zarówno moja jak i jego, bo ja ruszałem
    spod świateł, a on za mną dość wolno dojeżdżał.

    > Dla ułatwienia podaj, ile razy widziałes dzisiaj, zeby nam jakies liczby
    > dziwne nie wyszły...

    Dzisiaj nie widziałem złego sygnalizowania ani razu

    > Z ciekawosci - po co obowiazek sygnalizacji skretu?

    Bardzo nie lubię tych, którzy tego nie wiedzą i cierpią na "chorobę
    sztywnego palca wskazującego lewej ręki".
    Tak więc nie pytaj więcej :)

  • 629. Data: 2010-05-21 23:10:35
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:21052010.5ED7537D@budzik61.poznan.pl...

    > a wiesz, ze w tej samej sprawie (tematycznie) sady potrafia wydawac rozne
    > wyroki?

    Wybacz, ale nie znam sprawy nawet podobnej, a co dopiero takiej samej, w
    której uznano by raz winę skręcającego, a drugim razem winę wyprzedzającego.
    Znam przypadki uznania winnym skręcającego, ale dotyczyły skrętów w posesję
    i drugi przypadek skrętu w polną drogę ciągnikiem rolniczym. W tych
    przypadkach uznano winę skręcającego, ponieważ nie były to skrzyżowania w
    rozumieniu PoRD i tu pierwszeństwo miał ten, który jako pierwszy rozpoczał
    manewr wyprzedzania.

  • 630. Data: 2010-05-21 23:20:15
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > No i dlatego winne są obie strony.