  • 141. Data: 2010-05-17 14:14:58
    Temat: Re: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    news:hsr472$a2k$1@node1.news.atman.pl...

    > patrzyla

    > taaaaaa. Ale masz cos konkretnego do napisania ?

    Tak. Przestań pier....ć :)

  • 142. Data: 2010-05-17 14:15:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jurand" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:hsr9ej$4dc$1@news.onet.pl...

    > Jakie? Takie, że zakładam, że obaj kierowcy mogli być w 100% winni
    > zaistniałej sytuacji?

    TY TAK TWIERDZISZ?

    No to nie wiem o czym dyskutujemy, bo ja twierdzę to samo.
    Plus duża szansa że są współwinni.

    > Co mogła zrobić źle?

    Za wcześnie, źle oceniła zamiary/szybkość wyprzedzającego - dużo można
    nabroić.

    > Ja jedynie zakładam, że możliwości jest wiele

    Ja również.

    > Bo ja, jakbyś nie zauważył, nie stawiam tezy, że wina jest z góry
    > określona

    LOL
    No to się dogadaliśmy, mam wrażenie że przerzuciłeś na moją skromną osobę
    wrażenia z czytania kogoś innego w tym wątku. ;-)

    - nikt bowiem z nas nie zna wszystkich szczegółów tego wypadku.

  • 143. Data: 2010-05-17 14:19:55
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    wiadomości news:hsrc0r$dar$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Jurand" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > TY TAK TWIERDZISZ?
    >
    > No to nie wiem o czym dyskutujemy, bo ja twierdzę to samo.
    > Plus duża szansa że są współwinni.

    Oczywiście. I bardzo daleki jestem od przypisywania bezwzględnie winy
    "piździe z Punto".

    Jurand.

  • 144. Data: 2010-05-17 14:20:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:hsr9ne$5ag$1@news.onet.pl...

    > Oczywiście, że nie kwalifikujesz się do kapeluszników, sam to stwierdziłeś
    > w wielu mailach. Inaczej sam byś się dawno splonkował.

    Dokładnie.

    > Jak będzie przyznawana nagroda "Najbardziej Idealny Kierowca Roku" to
    > wystąpię z Twoją kandydaturą.

    Nie jestem idealny, napisałem tylko o tym o co pytałeś.

    Co nie znaczy że nie zdarzyło mi się wpaść w pułapkę martwego pola przy
    zmianie pasa, źle ocenić odległości przy próbie wyprzedzania itd.
    Ale do głowy mi nie przyszło, że to mogła być wina tych z przeciwka co to
    jechali za szybko. ;-)

    > Chylę czoła przed Tobą, bo jesteś jak do tej pory pierwszą znaną mi osobą,
    > która stwierdza, że za kierownicą nigdy nie popełniła żadnego błędu

    Umiejętność czytania ze zrozumieniem to coś nad czym powinieneś mocno
    popracować, zanim zaczniesz coś pisać.

    i zawsze
    > doskonale potrafi ocenić gdzie kto się za chwilę znajdzie.

    > Chyba się pospieszyłem z komplementami. Nie patrzysz w lusterka, że się
    > tak zagapiasz?

    Niestety, nie patrzę w lusterko przez cały czas - wolę skupić uwagę na tym
    co wyczyniają ludzie przede mną.
    Zazwyczaj nie sprawia to problemu, ale czasem komuś się MOCNO spieszy no i
    zdarzyło się że nie zauważyłem wystarczająco szybko.

    Nikt nie jest idealny.

  • 145. Data: 2010-05-17 14:22:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Oczywiście. I bardzo daleki jestem od przypisywania bezwzględnie winy

    A ja tylko jestem daleki od zdejmowania z niej bezwzględnie tej winy.

    > "piździe z Punto".

    Na pewno jesteś pewien komu i na co odpowiadasz?

  • 146. Data: 2010-05-17 14:23:42
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > To już są Twoje, nieprawdziwe interpretacje.

    na czym polega nieprawdziwosc mojego twierdzenia ?

    Podaj przepis, ktory zobowiazuje mnie rozgladac sie na znaki stojace przodem
    dla jadacych boczna droga.

    Jak jade glowna to do czasu az to nie jest odwolane. W dupie mam znaki
    stojace na bocznych drogach

    Icek

  • 147. Data: 2010-05-17 14:25:23
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Oczywiście. I bardzo daleki jestem od przypisywania bezwzględnie winy
    > "piździe z Punto".

    ;)

    dziekuje

    Icek

  • 148. Data: 2010-05-17 14:26:09
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > A tym bardziej jak nie widzi samochodów w lusterku.

    Tu się mylisz. Zgodnie z PoRD nie jest zobowiązana do sprawdzania na takim
    skrzyżowaniu czy aby jest wyprzedzana przez inny pojazd.

  • 149. Data: 2010-05-17 14:29:42
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Normalna droga na wsi, idziesz sobie z dzieckiem ze sklepu do domu. To nie
    > była żadna dwupasmówka z rozdzielonymi pasami ruchu.

    to nie jest normalna droga wiejska. Taka normalna wiejska tak nie wyglada ;)

    Icek

  • 150. Data: 2010-05-17 14:34:39
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Artur 'futrzak' Maśląg pisze:

    > Nie czytałeś? Zajechała drogę. Nieważne są inne rzeczy - zaocznie
    > dostała minimum 50% winy - znaczy się tylko dożywocie, a podwójne
    > dożywocie. Mogła "głupia pizda" stać przy garach, a nie przeszkadzać
    > mistrzom prostej w jeździe 150 po zabudowanym.
    > Co za ludzie...

    No co. Usprawiedliwiaja wlasne zachowania :)

    Pozdrawiam
    Pawel