  • Data: 2010-05-24 21:18:46
    Temat: Re: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

    Jurand wrote:

    > Czyli rozumiem - goście zapierdalający drogą 3x szybciej, niż tam wolno,
    > dostają od Ciebie rozgrzeszenie od razu, a ktoś, kto nie dał sobie na to
    > poprawki - jest winny. Ciekawy światopogląd.

    Czy przypisywanie przedmówcy własnych, nonsensownych teorii to Twój
    normalny styl dyskusji?

    > Możesz. Cały właśnie problem polega na tym, że na kierowcę nie nakłada
    > się tak konkretnych obowiązków, o jakich Ty piszesz - czyli ocena
    > prędkości, itp. To są Twoje radosne imaginacje.

    Czyli można prowadzić dłubiąc nogą w uchu?

    > Na podstawie jakiego przepisu? Tylko konkretnie napisz, że złamała taki
    > a taki zapis w PoRD, zacytuj go tutaj, bo szczerze mówiąc rozmowa z Tobą
    > przypomina dyskusję z zacietrzewionym pijaczkiem pod monopolowym, co to
    > zna wszystkie sposoby, jak naprawić świat.

    Napisałem, zacytowałem, nie chce mi się tego robić 10x.

    --
    "Nie ma obowiązku oceniania prędkości i nie jest taka ocena przedmiotem
    egzaminu na PJ." Jan Kowalski, msg-id: hste47$m8v$...@n...net.icm.edu.pl