  • Data: 2010-05-24 20:16:23
    Temat: Re: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

    Plumpi wrote:

    > No to proszę kolejne:
    > Słownik języka polskiego PWN:

    Oprócz umiejętności czytania warto posiąść też umiejętność interpretacji
    tego co się przeczyta, najlepiej w oparciu o kontekst.

    > To co ? Może to ja jeszcze mam Ciebie przepraszać, albo w d... cąłować
    > za Twoje chamstwo i za to, ze pierd..... gafę zarzucając mi niewłaściwe
    > użycie słowa "inwektywa".

    Czy ja Ci każę mnie za coś przepraszać? Stwierdziłem wyłącznie, ze
    pierwszy obrzuciłeś mnie epitetami (zwyzywałeś od głupków, zdaje się) bo
    tak po prostu było. Po raz trzeci przypominam, że ja pisałem wyłącznie o
    Twoich wypowiedziach, nie o Tobie i to jest zasadnicza różnica której
    jakoś nie potrafisz lub nie chcesz zrozumieć. Fakt, że ktoś napisze
    trochę głupot w usenecie nie musi oznaczać, że ich autor jest głupi, może
    też robić sobie żarty, trollować z nudów, mieć zły dzień itp.

    --
    "Nie ma obowiązku oceniania prędkości i nie jest taka ocena przedmiotem
    egzaminu na PJ." Jan Kowalski, msg-id: hste47$m8v$...@n...net.icm.edu.pl