  • Data: 2010-05-18 16:34:16
    Temat: Re: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tobie wystarcza, że czegoś nie widzisz żeby być *pewny*, że tego nie ma?

    > To jedź wolniej. Zapitalać tak, żeby się utrzymać na pustej jezdni to
    > większość debili potrafi, ale w ruchu drogowym *trzeba* jeszcze brać pod
    > uwagę takie "niespodziewane" sytuacje jak samochód skręcający w lewo czy
    > popsuta ciężarkówka za najbliższym zakrętem.

    ehh, przy takim podejciu wyprzedzanie nie byloby mozliwe

    Zawsze moze sie trafic boczna ulica nieoznaczona przez co nagle trafia sie
    skrzyzowanie

    Kto mowi, ze do wyprzedzania potrzebna jest duza predkosc ? Ja wyprzedzam
    nauki jazdy uczace sie jezdzic. Ona ma 25km/h ja 50km/h. Mamy wyprzedzanie i
    mamy predkosc dajaca mi szanse opanowac auto.

    Icek