  • 31. Data: 2010-07-14 22:09:40
    Temat: Re: Retuszer poszukiwany
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > Guzik prawda. Gmaila da się używać off-line - i to również w przeglądarce,
    > bo w programie pocztowym to jakby oczywiste. W istocie tak właśnie z gmaila
    > korzystam - przez program z protokołem IMAP i webmail jednocześnie

    Jak nie masz polaczenia z internetem, to jak chcesz zajrzec na swoje
    konto GMail, zeby spojrzec w wiadomosci, ktore przyszly godzine
    wczesniej, a Ty nie zagladales tam od dwoch godzin?

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 32. Data: 2010-07-14 22:21:18
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 15 Jul 2010 00:07:13 +0200, marcin.STIG.saldat napisał(a):

    > Co Ci da IMAP, jesli korzystasz bez posrednictwa programu pocztowego? :)
    > Bo do tego przeciez namawia idea GMaila, prawda?

    Gmail offline działa zaledwie od półtora roku. Przez webmail, ale kogo to
    obchodzi?

    "Nie zawsze wola ministrów wyznacza bieg historii i niekoniecznie
    pontyfikat kapłanów porusza rękoma Boga."

  • 33. Data: 2010-07-14 22:25:30
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 15 Jul 2010 00:09:40 +0200, marcin.STIG.saldat napisał(a):

    > Jak nie masz polaczenia z internetem, to jak chcesz zajrzec na swoje
    > konto GMail, zeby spojrzec w wiadomosci, ktore przyszly godzine
    > wczesniej, a Ty nie zagladales tam od dwoch godzin?

    A jest jakaś poczta która bez podłączenia do internetu będzie miała
    możliwość obejrzenia tego, co przyszło od ostatniego sprawdzania poczty? Bo
    chyba jedyna metoda to cybertelepatia w tej sytuacji, żadne konto i żaden
    program pocztowy tu nie zadziała :P

    A mi się wydawało, że problemem o którym piszecie jest archiwum poczty :)

  • 34. Data: 2010-07-14 22:42:42
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Thu, 15 Jul 2010 00:21:18 +0200, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...usunto.pl> wrote:

    >Gmail offline działa zaledwie od półtora roku. Przez webmail, ale kogo to
    >obchodzi?
    Wyjątkowo pokrętna symulacja normalnego programu pocztowego, na
    dodatek nie chodząca pod wszystkimi przeglądarkami. Na dodatek nie
    wyobrażam sobie synchronizacji 10GB poczty.
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 35. Data: 2010-07-14 22:50:40
    Od: Tomasz Jakubowski <t...@s...cc>

    W dniu 2010-07-14 23:56, maniooo (z domu) pisze:

    > Kliknąłeś "Pokaż opcje wyszukiwania"? Nie jest chyba tak źle, co?

    Opcje wyszukiwania nie rozwiązują w/w zadania ;-)
    Nie zmienia to faktu, że można sobie korzystać z Webmaila lub TB via IMAP - zamiennie
    i zależnie od
    sytuacji.

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Jakubowski

  • 36. Data: 2010-07-15 01:27:19
    Od: nb <n...@n...net>

    at Thu 15 of Jul 2010 00:25, Andrzej Libiszewski wrote:

    > A jest jakaś poczta która bez podłączenia do internetu będzie miała
    > możliwość obejrzenia tego, co przyszło od ostatniego sprawdzania
    > poczty?

    Tak. I takie coś mam na wyciągnięcie reki, dokładnie 60 cm,
    czyli własny serwer poczty na którym mam swoje konto pocztowe
    (również stronę www, ale główne zadanie to odtwarzanie muzyki).
    Jak coś tam dojdzie to siedzi i w każdej chwili mogę zajrzeć,
    chociaż serwer nie ma ani monitora ani klawiatury.

    --
    nb

  • 37. Data: 2010-07-15 06:43:07
    Od: "Tomasz O." <t...@o...eu>

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm> napisał w wiadomości
    > Dnia Wed, 14 Jul 2010 14:58:02 +0200, Tomasz O. napisał(a):
    >
    > Sugeruje małą firemkę krzak, której nie zależy na własnym wizerunku.

    W czasach kiedy wykupienie domeny kosztuje śmieszne pieniądze to już nic nie
    sugeruje. Szczególnie jak sprawa siętyczy maila a nie www.

    Tomasz

  • 38. Data: 2010-07-15 07:49:31
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 15 Jul 2010 00:42:42 +0200, Grzegorz Krukowski napisał(a):

    > Wyjątkowo pokrętna symulacja normalnego programu pocztowego, na
    > dodatek nie chodząca pod wszystkimi przeglądarkami. Na dodatek nie
    > wyobrażam sobie synchronizacji 10GB poczty.

    Jak potrzebujesz normalnego programu pocztowego, to uruchamiasz gmaila
    przez IMAP. W czym w ogóle problem, w tym, jest że za dużo możliwości
    dostosowania do swoich potrzeb?

    Webmail offline jest be, IMAP na gmailu też be (też by się synchronizował),
    POP3 pewne za stary, więc też be. Trzeba kupić komercyjne konto. Z dostępem
    przez krapowaty webmail (na przykład home.pl), IMAP, albo POP, ale to już
    się wytnie...

  • 39. Data: 2010-07-15 07:51:44
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 14 Jul 2010, Krzysztof Chajęcki wrote:

    > a to na firmowym serwerze nie może być spamassasina czy czegoś
    > podobnego???

    Nie rozumiemy się - o to ktoś z kolei musi dbać.
    A z firmowymi serwerami które odrzucały pocztę (lub same bywały
    odrzucane) bo ktoś zassał nieaktualną blacklistę miałem ostatnio
    do czynienia (i w tę stronę zmierza moja uwaga).

    pzdr, Gotfryd

  • 40. Data: 2010-07-15 07:52:24
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 15 Jul 2010 03:27:19 +0200, nb napisał(a):

> [...]
    > Jak coś tam dojdzie to siedzi i w każdej chwili mogę zajrzeć,
    > chociaż serwer nie ma ani monitora ani klawiatury.

    Bez dostępu do internetu też będzie działał słabo. Do archiwum poczty się
    dostaniesz, ale nowej poczty jakoś i tak nie będzie.

    A do posiadania archiwum naprawdę nie trzeba mieć serwera poczty.