eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmReperatery gsmRe: Reperatery gsm
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!peer03.fr7!news.highwinds-
    media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.
    neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    References: <56531ba6$0$641$65785112@news.neostrada.pl>
    <n2vgcr$qpf$1@node2.news.atman.pl>
    <56534a52$0$686$65785112@news.neostrada.pl>
    <n2vkos$vmi$1@node1.news.atman.pl>
    <56542512$0$689$65785112@news.neostrada.pl>
    <n319ig$jso$1@node1.news.atman.pl>
    <56544b21$0$701$65785112@news.neostrada.pl>
    <n31its$q5h$1@node2.news.atman.pl> <n31pfs$ib$2@node2.news.atman.pl>
    <n31pt3$19o$1@node2.news.atman.pl> <n32hcm$sf8$1@node1.news.atman.pl>
    <n33ols$s3f$1@node2.news.atman.pl> <n3dfub$pcb$1@node1.news.atman.pl>
    <565a511e$0$701$65785112@news.neostrada.pl>
    <n3el76$sj3$1@node1.news.atman.pl>
    <565b3240$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
    <n3g6ih$fgg$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Reperatery gsm
    Date: Mon, 30 Nov 2015 14:13:34 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 151130-0, 30.11.2015), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 42
    Message-ID: <565c4aa2$0$22836$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-72-242-154.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1448888994 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 22836 89.72.242.154:3806
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3244
    X-Received-Body-CRC: 1111573123
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1073954
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości
    news:n3g6ih$fgg$1@node1.news.atman.pl...
    >W dniu 2015-11-29 o 18:17, yabba pisze:
    >
    >>>>> Tyle że w dalszym ciągu UPC (wtedy pod inna nazwą) 20 lat temu
    >>>>> nie oferowało ani internetu ani telefonów.
    >>>>> I moja wiara faktów nie zmieni. :-)
    >>>>
    >>>> Pierwszy Internet przez kablówkę w Warszawie to rok 1997 (albo 1996),
    >>>> czyli 18 lat temu.
    >>>>
    >>> Czyli jednak nie dwadzieścia.
    >>>
    >>
    >>
    >> To tylko 10% błędu.
    >>
    > Jak kupujesz samochód i on nie działa bo zabrakło jakiegoś
    > procenta elementów to uznajesz to za dopuszczalne i nie reklamujesz.
    > Gratuluje podejścia.
    >


    Gratuluję analogii bez sensu.
    Chris nie sprzedaje informacji za pieniądze, tylko w ramach dyskusji podaje
    w przybliżeniu, jak to było z awariami przez ostatnie 20 lat. Czy tych
    awarii było 3 w ciągu 20 lat, czy 4 w ciągu 18 lat, to jest już mało ważne.
    Liczy się szacunkowa wartość. Widać, że u niego awaria występuje co kilka
    lat, więc praktycznie usługa jest bezawaryjna.
    Przy kupnie samochodu, niektóre parametry masz jasno określone: masa, moc,
    prędkość. Inne parametry są przyjęte niejako zwyczajowo. Nie złożysz
    reklamacji, że nagrzanie wnętrza samochodu następuje dopiero po 10 minutach,
    a nie po np. 5 minutach.
    Nawet niektóre towary są sprzedawane w odmierzonych wielkościach z pewną
    dokładnością, nawet czasem podaną na opakowaniu. Reklamowałbyś torebkę cukru
    w której byłoby tylko 0,99 kg? Czy byś się jednak nie ośmieszał?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: