  • Data: 2015-11-30 20:49:51
    Temat: Re: Reperatery gsm
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Po głębokim namyśle Adam napisał w poniedziałek, 23 listopada 2015
    23:23:

    > Rzadko oglądam TV, na polityków mam kliniczną awersję.
    > Ale mimo to zauważyłem pewną rzecz. Za czasów Centertela, Ery i tego
    > trzeciego, to firmy chwaliły się zasięgiem terytorialnym: czyli
    > przykładowo Centertel mówił, że już ma 60% pokrycia kraju, a za dwa
    > lata to będzie 72% kraju.
    > Aktualnie nikt już o tym nie pamięta, chwalą się zasięgiem w
    > aspekcie populacji. Więc wystarczy przykryć np. takim LTE Warszawę z
    > okolicami, Katowice z przyległościami i kilka kolejnych aglomeracji
    > i już jest 90% zasięgu wg populacji.
    > Dupa a nie statystyka :(

    Jak wiadomo, są kłamstwa, wierutne kłamstwa i statystyki. :D

    A tak poza tym, to ma to pewien sens: po co budować sieć w
    miejscach, w których nikt nie mieszka? A z tymi 90% w aglomeracjach,
    to trochę przesadziłeś, bo 40% ludności mieszka na wsi.

    --
    Pozdrawiam,

    (js).

    PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
    kolejnymi literami.