eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRenault Scenic II - padły wtryski, pompa - warsztat - na co uważaćRe: Renault Scenic II - padły wtryski, pompa - warsztat - na co uważać
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!takemy.news.tel
    efonica.de!telefonica.de!ecngs!testfeeder.ecngs.de!border1.nntp.ams1.giganews.c
    om!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo
    -b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5694f268$0$687$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Renault Scenic II - padły wtryski, pompa - warsztat - na co uważać
    Date: Tue, 12 Jan 2016 14:57:34 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    Lines: 49
    Message-ID: <56950647$0$694$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 195.205.121.131
    X-Trace: 1452607047 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 694 195.205.121.131:1069
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2575442
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Sadir" <W...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:5694f268$0$687$65785112@news.neostrada.pl...
    > Kumpel sprzedaje Renault Scenic II z 2007 roku, 2.0 dCi, przebieg 180
    > tys. km.
    > Decyzję o sprzedaży podjął jakieś 4 mies. temu.
    > Pech chciał, ze 2-3 mies. temu znajoma zatankowała zamiast diesla -
    > benzyne. Auto pojechało od stacji parę km stanęło, potem laweta,
    > warsztat i auto smigało.
    > Miesiąc temu znajomy zrobił parę tys. km, potem gdzieś przy granicy
    > zatankowali Scenica i auto ... zaczęło tracić moc aż w koncu stanęło.
    > I znowu laweta, warsztat ....
    > Auto trafiło do warsztatu oddalonego od miejsca zamieszkania, kumpel
    > wrócił autem zastępczym.
    > Warsztat stwierdził, że trzeba robić wtryski.
    > Ustaliłem z kumplem, że biorę i tak to auto.
    > Mam trudność bo warsztat jest oddalony ode mnie kilkaset km.
    > Auto nie zrobione a ponoć została juz wyczyszczona pompa paliwa (nie
    > wymagała wymiany czy regeneracji) i zregenerowane wtryski.
    > Generalnie ponoć awaria nastąpiła z powodu paliwa złej jakości (przy
    > granicy to częste?).
    > Możliwe że przyczyniło sie do tego również zatankowanie benzyny zamiast
    > ropy parę miesięcy temu.
    > Warsztat daje gwarancję na zregenerowane/wyczyszczone podzespoły.
    > Auto stoi juz w warsztacie (okres Bożego Narodzenia, Nowego Roku) 3
    > tygodnie i ponoć jest jeszcze niezrobione. Podobno jakiś problemem dot.
    > obrotów. I teraz moje pytania:
    > a. czy to mozliwe, że robią auto 7/14 dni? Rozumiem Święta, Nowy Rok ale
    > aż tyle czasu?
    > b. czy taka awaria (wtrysk, pompa) jest groźna dla auta? W autoryzowanym
    > serwisie Renault wyceniono tą naprawę (+wtryskiwcze) na pare tysięcy
    > c. na co uważać przy odbiorze auta (czy czegoś nie podmieniono?). Obroty
    > równe, odpalanie bez problemów?
    > d. czy mogę poprosić warsztat aby np. zrobił jakieś podłączenie CLIP-a i
    > pokazał mi (wydruk) jak zrobiono (ale jak to sprawdzić) czyli oczyszczono
    > pompę i zrobiono wtryski?
    > e. poprosić o jakieś zaświadczenie co zrobili i ile dają gwarancji (albo
    > dokładny opis na fakturze?)
    > Jakieś sugestie jak nie wtopić pieniędzy? Co sprawdzić przy odbiorze?
    > Co robić jak warsztat jest tak daleko od miejsca zamieszkania? Ew.
    > awaria to znowu laweta i przejazd parę godzin do warsztatu (gwarancja)
    > i kasa do tyłu.

    Źle to wróży. W tym czasie to mogli połowę części podmienić na jakieś zużyte
    badziewie. Oczywiście nie ma pewności że to zrobią, ale ja miałem pecha
    trafić na warsztat (w stolicy), gdzie podmienili mi moje dobre turbo na
    jakieś badziewie, które po 3 tygodniach się wys*ało. Mieli tylko wymienić
    dziurawy intercooler, a dodatkowo popsuli jeszcze syrenę alarmu i zbiornik
    na płyn do spryskiwaczy. Niestety trudno udowodnić taki wał. Sugeruję uważać

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: