  • Data: 2010-12-06 17:52:17
    Temat: Re: Rejestracja tymczasowa
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MW" <M...@z...pl> napisał w wiadomości
    news:4cfcbb28$0$22799$65785112@news.neostrada.pl...
    > Jak to jest? Od czego zależy wydanie tablic tymczasowych?
    >
    > Sądziłem, że jak auto jest zarejestrowane w Polsce (w innym powiecie), i
    > stawię się z tablicami, dowodem rejestracyjnym, umową k-s i dowodem wpłaty
    > na haracz w US, (tudzież - jeśli wydana - kartą pojazdu) to powinienem
    > dostać normalne tablice, czasowe pozwolenie i czekać grzecznie na wydanie
    > twardego dowodu rejestracyjnego. A tu - jak wynika z relacji znajomego,
    > który właśnie wrócił z WK - najpierw dostał tymczasówki, a właściwe
    > dostanie dopiero po miesiącu - zrozumiałbym to w wypadku samochodu z
> [...]

    jak znam życie, to źle sie wysłowił, Ty dorobiłeś filozofie, a prawda jest
    taka, ze dostał normalne tablice i czasowy dowód - tak jak to jest w
    normalnym trybie.

    ps. widziałeś te tymczasowe tablice, czy tylko kolega wspomniał o
    tymczasowości, bo jak nie widzialeś to wg mnie przeczytał na wniosku o
    rejestracje "wnosze o czasową rejestracje pojzadu" i wszystko pomieszał...

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl