  • Data: 2010-12-06 12:02:54
    Temat: Re: Rejestracja tymczasowa
    Od: "MW" <M...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tatanka" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:b2cd346b-120f-4d42-aed6-130f8ce1b300@t35g2000yq
    j.googlegroups.com...
    On 6 Gru, 11:29, "MW" <M...@z...pl> wrote:

    > No i tak powinno być. Jesli zamiast umowy KS masz FV to nie idziesz do
    > US i nic nie placisz.
    No i to jest jasne.

    > A to ciekawe. Jesli kupil z salonu to salon powiniem mu zalatwic
    > rejestracje to raz.
    > Moze chodzi o wyprodukowanie karty pojazdu?
    > Niech Wk wyjasni swoj sposob postepowania.
    Z salonu w znaczeniu, że kupione przez pierwszego wł. w salonie, a on będzie
    drugim, trzecim, czwartym - nie wiem. Karta pojazdu jest (tak twierdzi),
    cała reszta też, brak zastawów, niepodbitych przeglądów itp.

    Podpowiem mu, żeby się zwrócił na piśmie, dlaczego go naciągnięto na
    kilkadziesiąt (50 czy 60) PLNów.

    MW