  • Data: 2018-04-09 12:27:03
    Temat: Re: Regionalizacja obyczajów kierowców
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek S" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2018-04-08 o 18:58, Cavallino pisze:

    >Heeee... znów mnie zaskakujesz. Pierwsza rzecz jaką robię po wejściu
    >do auta, to aktywowanie Yanosika.

    Mnie sie aktywuje automatycznie (BT).
    Tylko ... wylaczam w telefonie GPS i dane, bo cos mi baterie zre, a
    sam yanosik nie pomoze :-(

    >Po wielokroć mi się zwrócił - nawet biorąc koszt zakupu nieudanych
    >wersji GTR i DV-coś tam.

    Po wielokroc to moze nie, ale mam droge gdzie "czesto stoja" (czyli
    ... ciekawe czy by raz na rok wyszlo).

    No i pare razy w trasie ostrzegl.

    >Możliwe. Patrząc na drogę szarą lub drogę zieloną nie jestem w stanie
    >wywnioskować czy jest na niej korek. W godzinach szczytu na zielonej,
    >na większości jej 35km odcinka (bo tyle mam do pracy) jest korek.

    Ta zielona na nowej mapie chyba zawsze jest zielona, a korki maja byc
    inaczej pokazywane ... dzis jak na zlosc zadnego korka :-(
    Wylacz te nowa mape i przestan narzekac :-)

    A jak cie prowadzi - pisales, ze przez korki.
    Google omija, czy tak samo, bo tego sie ominac nie da ?

    J.