  • Data: 2018-04-10 23:29:21
    Temat: Re: Regionalizacja obyczajów kierowców
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10-04-2018 o 20:13, Marek S pisze:

    > Ze screenów wynika, że droga na wprost jest krótsza i żółto-zielona
    > (czyli szybka) a objazd jest znacznie dłuższy i zawiera sporo
    > spowolnień, których sumaryczna długość jest porównywalna z tym prostym
    > odcinkiem. Zresztą kolega, który od lat bardzo dużo jeździ między Gdynią
    > a Szczecinem (zawsze ta sama trasa) też zauważył, że doskonale znane mu
    > yanosikowe "objazdy" przez wiochy są znacznie wolniejszymi nierzadko.

    Ale co, sprawdził empirycznie, że drugie auto, nie korzystające z
    objazdu, pojechało szybciej?

    Owszem, nawigacje mają czasem jakieś dziwne zagrywy, np. poprzez skopane
    mapy (np. niestykające się ze sobą drogi), przez co potrafią wymyślić
    jakiś kretyński objazd, ale jeśli mówisz że to nagminne, to jest to dziwne.
    Rzadko jeżdżę korzystając z yanosika, jeśli już to tylko nim sprawdzam
    trasy jakie proponuje, ale raczej się nie mylił.

    P.S.
    Obejrzałem tą "nową" mapę, na androidowym yanosiku w samochodzie - nie
    widzę zalet, za to kupę wad.
    Od razu wyłączyłem w diabły - dobrze że napisałeś, że tak się da.