  • Data: 2018-04-09 23:07:13
    Temat: Re: Regionalizacja obyczajów kierowców
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-04-08 o 23:09, J.F. pisze:

    > stad
    > https://mamstartup.pl/aplikacje/10510/milowy-krok-ya
    nosika-znany-antyradar-podbija-rynek-nawigacji

    > Ale moze to nie ta data.

    Przecież ten artykuł pochodzi ze stycznia 2017 roku więc zachwyca się
    wersją Yanosika wtedy obowiązującą. Jak Twoim zdaniem mieli opisać
    wersję z przyszłości? :-D

    > Ja tam widze jedna glowna roznice - po tapnieciu ekranu na nowej mapie
    > pokazuje sie 2D/3D, a na starej kółko Ustawienia.

    A ja widzę zasadniczą różnicę: na nowej mapie nie ma dróg kolorami
    oznaczonych. Zawsze jest zielona - jeśli wyznaczona i zawsze szara/żółta
    jeśli niewyznaczona. Sporadycznie czarne są przypadkowe fragmenty
    korków. I to koniec kolorów w nowej mapie.

    > Korki gorzej, ale owszem - jakby czytelniejsza, ulice nazwane ...
    > lepsza, gdyby nie te korki :-)

    Zaczynasz wreszcie gadać jak ja :-D

    > https://yanosik.pl/faq
    >
    > Widac sami nie wiedza, ze maja juz nowa mape :-P

    Co potwierdza moją opinię o tej firmie. Mają wylane na użytkowników.

    > Jutro rano moge dwie fotki zrobic.

    Sprawdź czy u Ciebie też będzie tak, że wyznaczona trasa będzie zawsze
    zielona, niezależnie od natężenia ruchu. Jeśli uda Ci się natrafić na
    korek na Twojej trasie, to również sprawdź czy wskazany będzie tylko
    jego fragment - o ile w ogóle cokolwiek Yanosik zasygnalizuje.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek