  • Data: 2018-04-10 22:44:52
    Temat: Re: Regionalizacja obyczajów kierowców
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 10 Apr 2018 18:47:26 +0200, Marek S napisał(a):

    > Hę? Grudzień 2016 to chyba nie przyszłość względem roku 2017. Albo ja o
    > czymś nie wiem :-D
    >
    > OK, powiem najprościej jak potrafię. W artykule opisują wersję Yanosika
    > ze stycznia 2017 nie dlatego, że to ostatnia aktualizacja - jak to
    > ująłeś - lecz dlatego, że artykuł pochodzi ze stycznia 2017. Nie mogli
    > więc opisać wersji aktualnie obowiązującej, a ostatnia wersja jest z
    > lutego 2018.

    Ale jesli opisuja now zmiany, to te nowa mape wprowadzo w tamtych
    okolicach. Niecale 1.5 roku temu.

    > W starej wersji...

    W najnowszej wersji programu ... ale po wylaczeniu "nowa mapa" :-)

    _2018-04-09-16-48-13.png

    > Właśnie o tym mówiłem tyle razy a nie wierzyłeś.

    Wierzylem, tylko mowilem, ze masz cos skopane.
    No i wyszlo, ze masz zle ustawiony :-)

    Przy czym ... nie sprawdzalem calego obszaru - byc moze na innych
    ulicach nie bylo korkow godnych pokazania.

    Podejrzewam jednak, ze korkow na wielu bocznych drogach on nie
    pokazuje. Moze dlatego, ze tam za maly ruch.
    Mozesz miec tez racje, ze po nowemu to on pokazuje tylko korki
    stojace.

    > Wrócę do tematu
    > Spacerowej w Gdańsku. Jak sam policzyłeś ma ona 9km (ja nie
    > weryfikowałem). Cała była zakorkowana bo jechałem nią z niecałą godzinę
    > wtedy, kiedy komentowałem zastaną sytuację. Yanosik pokazał korek tylko
    > na kawałku przecznicy prowadzącej do tej ulicy. W dodatku na o wiele
    > szybszym kawałku niż ja początkowo stałem.

    No coz, rzecz warta sprawdzenia, hipotez moze byc kilka.

    _2018-04-09-16-46-09.png

    > Właśnie! Ominął brakj korka - jak wynika ze screenshota. Trąbię właśnie
    > o tym przez cały wątek. Wreszcie moje obserwacje zostają potwierdzone :-D

    _2018-04-09-16-46-56.png
    > Nawet na starych mapach nie ma tam omijanego korka????

    Taki leciutki to jest, na zolto ta droga.

    _2018-04-09-16-47-32.png

    > No to widzę kolejny problem. Skoro Yanosik wie, że należy ominąć to
    > miejsce, to wie, że jest tam korek. Nie sygnalizuje go ani na starej
    > wersji, która ma taką funkcjonalność, ani na nowej, która nie potrafi
    > sygnalizować mocno obciążonych fragmentów drogi a tylko szczątkowo
    > potrafi sygnalizować korki.

    Jesli korek jednak jest, a yanosik go omija, to 90% sukcesu :-)

    Owszem, dziwne to troche, ale moze jest madrzejszy niz sie nam wydaje
    :-)

    J.