  • 11. Data: 2011-09-28 10:18:40
    Temat: Re: Recorder- do nagrywania rozmow na symbiana
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 28-09-2011 12:02, Waldek Godel rzecze:

    > A samo mp3 w połączeniu z kompletną bezproblemowością nie wystarczy?

    Ależ oczywiście, jako racjonalizacja wydania prawie trzy razy
    tyle niż na inny soft nadaje się doskonale :-)

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 12. Data: 2011-09-28 10:24:19
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 28 Sep 2011 12:18:40 +0200, Dominik & Co napisał(a):

    > Ależ oczywiście, jako racjonalizacja wydania prawie trzy razy
    > tyle niż na inny soft nadaje się doskonale :-)

    Zwróci się na karcie pamięci :-)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Apple daje multitasking tylko wtedy gdy dziala on rewelacyjnie a wiec 3GS

  • 13. Data: 2011-09-28 11:14:51
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 28-09-2011 12:24, Waldek Godel rzecze:

    > Zwróci się na karcie pamięci :-)

    U mnie SR raportuje obecnie w "Phone Call Summary":
    Clips: 82; Total Size: 8,81 MB; Total Time: 3 Hours,
    41 Minutes, 29 seconds. Do zapełnienia starego,
    malutkiego karciątka 1GB daaaleko... :-)

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 14. Data: 2011-09-28 12:15:14
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-09-28 13:14, Dominik & Co pisze:
> [...]
    > Clips: 82; Total Size: 8,81 MB; Total Time: 3 Hours,
    > 41 Minutes, 29 seconds. Do zapełnienia starego,
    > malutkiego karciątka 1GB daaaleko... :-)

    eee tam, kazdy wybiera co woli.
    Ja mam jeszcze poprzednika VoxTraxa czyli PsilocLite - od paru lat
    bezproblemowo i tez bym polecil ten program (co nie znaczy, ze wszystkie
    inne sa gorsze).
    Ale każdy ma wolny wybór.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 15. Data: 2011-09-28 12:21:48
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 28 Sep 2011 14:15:14 +0200, AL napisał(a):

    > eee tam, kazdy wybiera co woli.
    > Ja mam jeszcze poprzednika VoxTraxa czyli PsilocLite - od paru lat
    > bezproblemowo i tez bym polecil ten program (co nie znaczy, ze wszystkie
    > inne sa gorsze).

    Chyba Xelnex Lite.
    Mając licencję na Xelnexa możesz zainstalować Voxtracka legalnie, numer
    seryjny działa.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Przeczytac pare ksiazek i nie trzeba byc trolem..." - Paweł "robbo"

  • 16. Data: 2011-09-28 12:44:09
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 28-09-2011 14:15, AL rzecze:

    > eee tam, kazdy wybiera co woli.

    Ależ oczywiście, że tak. A najlepiej najpierw pociągnąć
    wersje testowe kilku, poużywać, wybrać najbardziej
    pasujący. I warto wiedzieć czego się chce,
    nie przepłacać za to, czego się nie potrzebuje,
    ale też nie rezygnować z *potrzebnych* funkcji w imię
    oszczędności (zresztą i tak tego typu programy są raczej
    niedrogie).

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 17. Data: 2011-09-29 06:23:25
    Od: ALdroid <a...@n...ma.takiego.adresu.pl>

    Dnia Wed, 28 Sep 2011 13:21:48 +0100, Waldek Godel
    <n...@y...org> naskrobał przy słoiku:
    > Chyba Xelnex Lite.

    Tak - moja pomyłka

    --
    AL

  • 18. Data: 2011-10-08 19:15:12
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-09-28 14:44, Dominik & Co wysłał(a) wiadomość:

    <http://store.ovi.com/content/207019> - RecordMe wygląda ciekawie i jest
    za darmo.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 19. Data: 2011-10-10 05:33:57
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 08-10-2011 21:15, Krystek rzecze:

    > <http://store.ovi.com/content/207019> - RecordMe wygląda ciekawie i jest
    > za darmo.

    To nie jest adware?

    Aż z ciekawości wypróbuję, dzięki za info.

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 20. Data: 2011-10-10 14:50:23
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-10-10 07:33, Dominik & Co wysłał(a) wiadomość:
    > W dniu 08-10-2011 21:15, Krystek rzecze:

    > To nie jest adware?
    >
    > Aż z ciekawości wypróbuję, dzięki za info.

    To daj znać jak się sprawuje, bo ja na razie poza zasięgiem WiFi, a
    pakietu danych w pre-paid nie chce mi się kupować.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/