  • 1. Data: 2011-09-25 10:46:15
    Temat: Zużycie energii galaxy S+(ciemny/jasny motyw)
    Od: " km" <b...@W...gazeta.pl>

    Dzień dobry,
    temat pytania zawarty w temacie:czy ciemniejszy motyw spowoduje
    mniejsze zużycie energii przez wyświetlacz w tej technologii?
    Ośmielę się również przy okazji o to samo zapytać w odniesieniu do e71...
    dziękuję

  • 2. Data: 2011-09-25 17:04:35
    Temat: Re: Zużycie energii (ciemny/jasny motyw)
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    km wrote:
    > temat pytania zawarty w temacie:czy ciemniejszy motyw spowoduje
    > mniejsze zużycie energii przez wyświetlacz w tej technologii?

    teoretycznie tak - Super AMOLED, przy czym pewnie sa to roznice w czasie
    dzialania telefonu grubo ponizej procenta

    > Ośmielę się również przy okazji o to samo zapytać w odniesieniu do e71...

    nie - TFT, tu ma znaczenie tylko jasnosc podswietlenia

  • 3. Data: 2011-09-25 22:52:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote in message

    > teoretycznie tak - Super AMOLED, przy czym pewnie sa to roznice
    > w czasie dzialania telefonu grubo ponizej procenta

    A skąd to oszacowanie na grubo poniżej procenta?
    Jakieś obliczenia czy empiria?

  • 4. Data: 2011-09-26 15:23:59
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    Pszemol wrote:

    > A skąd to oszacowanie na grubo poniżej procenta?
    > Jakieś obliczenia czy empiria?

    doswiadczenie zyciowe, szukal not katalogowych nie bede ;)

    oczywiscie zalezy czy telefon jest uzywany jako telefon
    czy jako gps z kinem domowym czyli krotko mowiac ilosci czasu
    kiedy ekran faktycznie pracuje

    w przypadku uzywania telefonu z ekranem amoled do dzwonienia
    roznice u mnie sa zupelnie niemierzalne

    jezeli ktos zas odpala nawigacje na kilka godzin to pewnie
    kilkanascie procent krocej moze wyjsc na pelnej jasnosci

  • 5. Data: 2011-09-26 15:41:11
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    >
    > jezeli ktos zas odpala nawigacje na kilka godzin to pewnie
    > kilkanascie procent krocej moze wyjsc na pelnej jasnosci

    No i dlatego zdziwiło mnie że generalizujesz <1% bez wiedzy o tym
    jak pytający używa telefonu... Być może właśnie używa telefonu jako
    gps lub odgrywarki filmów i zależy mu na przedłużeniu działania
    z jednego ładowania baterii...

    Swoją drogą jak zastosowanie szybkiego procesora dwurdzeniowego
    wpłynęło na zużycie baterii w tym telefonie? Czy wraz ze zmianą
    procka zwiększono też baterię?