  • 21. Data: 2011-10-13 07:44:54
    Temat: Re: Recorder- do nagrywania rozmow na symbiana
    Od: Dominik Ałaszewski <d...@g...com>

    On 10 Paź, 16:50, Krystek <s...@k...art.pl> wrote:

    > To daj znać jak się sprawuje, bo ja na razie poza zasięgiem WiFi, a
    > pakietu danych w pre-paid nie chce mi się kupować.

    Tak jak pisałem- adware. Jeśli ktoś nie ma zryczałtowanego netu,
    to ten "darmowy" program może go szybko kosztować o wiele
    więcej od płatnego :-)

    Pozdrawiam,

    Dominik

    (z google, bo serwer news onetu leży i kwiczy)

  • 22. Data: 2011-10-14 22:30:06
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-10-13 09:44, Dominik Ałaszewski wysłał(a) wiadomość:

    > Tak jak pisałem- adware. Jeśli ktoś nie ma zryczałtowanego netu,
    > to ten "darmowy" program może go szybko kosztować o wiele
    > więcej od płatnego :-)

    Dobrze wiedzieć, bo już miałem ściągać :) Będę musiał jakiś zakupić
    (tylko taki, co by nie pipczał słyszalnie dla rozmówcy po drugiej
    stronie w słuchawce).

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 23. Data: 2011-10-18 08:31:05
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 15-10-2011 00:30, Krystek rzecze:

    > Dobrze wiedzieć, bo już miałem ściągać :) Będę musiał jakiś zakupić
    > (tylko taki, co by nie pipczał słyszalnie dla rozmówcy po drugiej
    > stronie w słuchawce).

    Wypróbuj- są wersje testowe wielu. Total Recall czy SymbRecorder
    (te sprawdzałem) mają w pełni funkcjonalne wersje dwutygodniowe.

    No i pozostaje pytanie o telefon. Na nowszych będzie problem,
    choć ponoć jest już coś, co to umie:
    http://www.nokia-call-recorder.com/
    choć droższe (20 USD za wersję "basic").

    Ja nie sprawdzałem- mam E51 i nie zamierzam zmieniać :-)

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 24. Data: 2011-10-22 17:35:12
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-10-18 10:31, Dominik & Co wysłał(a) wiadomość:
> [...]
    > http://www.nokia-call-recorder.com/
    > choć droższe (20 USD za wersję "basic").
    >
    > Ja nie sprawdzałem- mam E51 i nie zamierzam zmieniać :-)

    Na razie potestuję te, wspomniane przez Was w wątku, ze sklepu Ovi.
    Dzięki za namiar na kolejny ciekawy program.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/