  • 1. Data: 2011-09-26 17:26:57
    Temat: Nokia E72 czy Samsung Galaxy Pro
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    Dużo SMS-uję i doszedłem do wniosku, że chyba wygodniejsza byłaby pełna
    klawiatura QWERTY.

    Mam możliwość wyboru: Nokia E72 lub Samsung Galaxy Pro.

    Co polecacie?

  • 2. Data: 2011-09-27 17:42:20
    Temat: Re: Nokia E72 czy Samsung Galaxy Pro
    Od: lukz <l...@v...pl>

    W dniu 2011-09-26 19:26, ttt pisze:
    > Dużo SMS-uję i doszedłem do wniosku, że chyba wygodniejsza byłaby pełna
    > klawiatura QWERTY.
    >
    > Mam możliwość wyboru: Nokia E72 lub Samsung Galaxy Pro.
    >
    > Co polecacie?

    Przymierzalem sie do galxy pro, bo lubie androida, a dotykowe
    wyswietlacze jednak mnie troche czasem irytuja. Dobrze ze go sobie
    pomacalem przez zakupem w ciemno przez internet. Dlaczego odpadl? Przez
    wyswietlacz. Mala rozdzielczosc, wielkie piksele, slaba reakcja na
    dotyk, itd. To juz moj stary galaxy spica sprzed 2 lat ma o niebo lepszy
    wyswietlacz. A pozostale wrazenia? Dobrze spasowany, wygodna ta
    klawiatura, sprawia wrazenie solidnego. Wiecej ciezko mi cokolwiek
    powiedziec, bo ogladalem go sobie na szybko w markiecie ;)