  • 1. Data: 2011-09-26 11:40:03
    Temat: BlackBerry bez BIS
    Od: "Lucar" <l...@g...pl>

    Zamierzam kupić BB Pearl 3G i korzystać z pakietu z dostępem do internetu, ale
    bez usługi BIS. Chciałbym wiedzieć, czy będę mógł bez przeszkód:
    1. korzystać z przeglądarki
    2. ściągać i instalować aplikacji łączące się z netem (np. radio internetowe)
    3. korzystać z GPS i Google Maps

    Z góry dziękuję za pomoc :)

  • 2. Data: 2011-09-26 11:42:52
    Temat: Re: BlackBerry bez BIS
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 26 Sep 2011 11:40:03 +0000 (UTC), Lucar napisał(a):

> [...]
    > 1. korzystać z przeglądarki
    > 2. ściągać i instalować aplikacji łączące się z netem (np. radio internetowe)

    można.
    tylko po co?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "PS3 nie zostało złamane NIGDY a kasy do ugrania na piractwie wiecej niz w

  • 3. Data: 2011-09-26 11:58:02
    Od: "Lucar" <l...@g...pl>

    Waldek Godel <n...@y...org> napisał(a):

    > można.
    > tylko po co?

    Bo na razie email i BB Messenger nie są mi potrzebne, ale telefon mi się podoba :)

  • 4. Data: 2011-09-26 12:00:06
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 26 Sep 2011 11:58:02 +0000 (UTC), Lucar napisał(a):

    > Bo na razie email i BB Messenger nie są mi potrzebne, ale telefon mi się podoba :)

    Tylko, że to jest jak kupno sportowego auta bez możliwości rejestracji,
    licząc, że się pojeździ po 200-metrowym odcinku prywatnego terenu.
    Ani przyjemne, ani satysfakcjonujące.

    A BB jako telefon jest słaby.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "kazdy fotograf ci powie ze przedmioty na jasnym tle wychodza zawsze na

  • 5. Data: 2011-09-26 12:43:04
    Od: "Lucar" <l...@g...pl>

> [...]

    > Tylko, że to jest jak kupno sportowego auta bez możliwości rejestracji,
    > licząc, że się pojeździ po 200-metrowym odcinku prywatnego terenu.

    Mógłbyś rozwinąć, na czym polega słabość BB jako telefonu? Ja akurat lubię
    stosunkowo małe telefony z normalnymi klawiszami. Jeżeli znasz takowe, które
    by spełniały moje wymagania podane w pierwotnym poście, to byłbym wdzięczny za
    podpowiedź. Dodam, że z przeglądarki i GPS-a korzystam raczej sporadycznie,
    więc akurat stosunkowo niewielki ekran nie ma tu aż takiego znaczenia.

  • 6. Data: 2011-09-26 13:10:15
    Od: GS <g...@g...pl>

    Użytkownik Lucar napisał:
> [...]
    > 1. korzystać z przeglądarki
    > 2. ściągać i instalować aplikacji łączące się z netem (np. radio internetowe)

    3x tak
    da się
    ale za te 10zł (lub więcej w zalezności od opa) za BIS można i z BIS'a
    skorzystać.

    pzdr
    GS

  • 7. Data: 2011-09-26 15:21:43
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 26 Sep 2011 12:43:04 +0000 (UTC), Lucar napisał(a):

> [...]
    > więc akurat stosunkowo niewielki ekran nie ma tu aż takiego znaczenia.

    marna czytelnosć ekranu, taka sobie synchronizacja z pecetem, w ogóle jest
    mało wygodny. W ogóle telefon w BB to taki sobie dodatek do poczty, BBM i
    paru jeszcze innych rzeczy. Obcinając sobie BIS/BES co zostaje? Taki sobie
    dodatek. Klasyczne telefony beda wygodniejsze w obsłudze, nie trzeba będzie
    szukać funkcji po różnych śmiesznych miejscach itp.
    Przecież BB to nawet alarmu porządnego nie ma.
    Oprócz tego skoro lubisz z normalnymi klawiszami, to dlaczego wybrałeś
    Pearla? On zdecydowanie nie ma normalnych klawiszy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Po co uzywac czegos tak topornego jak BT do przesyłania czegokolwiek ?" -

  • 8. Data: 2011-09-26 18:31:37
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-09-26 13:40, Lucar wrote:
    > Z góry dziękuję za pomoc :)

    Kolega GS dobrze doradza: weź z BISem za rozsdądne pieniądze -
    zobaczysz, że warto.

    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

  • 9. Data: 2011-09-27 07:03:44
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-09-26 13:40, Lucar pisze:
> [...]
    > 1. korzystać z przeglądarki
    > 2. ściągać i instalować aplikacji łączące się z netem (np. radio internetowe)

    wiekszosc aplikacji na bb dziala albo z bis albo z wifi a bez tego na
    zwyklym necie nie pojdzie, nie polecam takiego rozwiazania !

    --
    http://dumpingowiec.pl - Faktury, Rachunki, Paragony, Magazyn,
    Księgowość - 35 zł!

  • 10. Data: 2011-09-27 07:04:23
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-09-26 13:58, Lucar pisze:

    >>> 2. ściągać i instalować aplikacji łączące się z netem (np. radio internetowe)

    > Bo na razie email i BB Messenger nie są mi potrzebne, ale telefon mi się podoba :)

    google maps ostatnio uruchamialem bez bisu wymagalao albo bis albo wifi.