  • 1. Data: 2011-09-26 22:08:08
    Temat: Recorder- do nagrywania rozmow na symbiana
    Od: "stabillo" <c...@o...eu>

    Kurcze, szukam na necie i nie moge znalezc niczego za free i zeby nie
    piszczalo jak nagrywa rozmowy, moze cos polecicie? Klikam a wszedzie jakies
    reklamy i masa spamu. Co byscie wskazali?

    st.

  • 2. Data: 2011-09-27 05:53:39
    Temat: Re: Recorder- do nagrywania rozmow na symbiana
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 27-09-2011 00:08, stabillo rzecze:
    > Kurcze, szukam na necie i nie moge znalezc niczego za free i zeby nie
    > piszczalo jak nagrywa rozmowy, moze cos polecicie? Klikam a wszedzie jakies

    Za free nie ma AFAIR nic. Przetestuj TotalRecall, Symbrecorder
    i co tam znajdziesz w OVI, a potem wybierz, co Ci pasuje.

    Ale przede wszystkim: jaki sprzęt?

    Ja na Nokii E51 używam SymbRecorder Lite (dałem całe $6,99)
    - spełnia moje potrzeby.

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 3. Data: 2011-09-27 10:38:45
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

> [...]
    >
    > Ale przede wszystkim: jaki sprzęt?
    >

    > Ja na Nokii E51 używam SymbRecorder Lite (dałem całe $6,99)

    TotalRecall wg. mnie jest idealny!
    Nie ma dzwieku nagrywania (mozna usatwic by byl) nagrywa z automatu
    wszystko, nie zaleznie czy to rozmowa przez telefon czy za posrednictwem
    skype. Program sie uruchamia wraz ze startem telefonu (mozna uystawic by
    nie) i co janwazniejsze, nie ma sladu ze ten program chodzi. Dostep do
    ustawien programu, zapisanych rozmow po podaniu hasla.
    Wszystkie rozmowy zapisywane sa w telefonie i latwo dostepne np. z PC-ta po
    podlaczeniu telefonu.
    Mozna wybrac rozne formaty zapisu itp.
    Uzywalem tego softu przez ponad rok i bylem bardzo zadowolny z jego
    dzialania.

  • 4. Data: 2011-09-27 16:10:33
    Od: "stabillo" <c...@o...eu>

    Użytkownik "Dominik & Co" <d...@c...invalid> napisał w
    wiadomości news:j5rod3$r86$1@news.onet.pl...

    > Ja na Nokii E51 używam SymbRecorder Lite (dałem całe $6,99)
    > - spełnia moje potrzeby.

    dokladnie taki sprzet mam, no nic , sproboje, dzieki!

  • 5. Data: 2011-09-27 19:16:51
    Od: " " <d...@g...pl>

    stabillo <c...@o...eu> napisał(a):

> [...]
    > piszczalo jak nagrywa rozmowy, moze cos polecicie? Klikam a wszedzie jakies
    > reklamy i masa spamu. Co byscie wskazali?

    Polecam Ultimate Voice Recorder 6.1.x - Fingertip Access LLC. Wprawdzie
    darmowy nie jest... ale mozesz w sieci znalezc mnostwo miejsc z wersja
    zawierajaca lekarstwo (do testow). Jak Ci sie spodoba, mozesz zakupic. Ja tak
    zrobilem.

  • 6. Data: 2011-09-27 19:18:19
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 27 Sep 2011 18:10:33 +0200, stabillo napisał(a):

    > dokladnie taki sprzet mam, no nic , sproboje, dzieki!

    Kup VoxTrack, działa doskonale i kompletnie bezobsługowo. Odżałuj te parę
    złotych - warto.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Buhahha nie rozsmieszaj mnie JA ZA TA GRUPA GLOSOWALEM jak powstawala"-

  • 7. Data: 2011-09-28 05:26:13
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 27-09-2011 21:18, Waldek Godel rzecze:

    > Kup VoxTrack, działa doskonale i kompletnie bezobsługowo. Odżałuj te parę
    > złotych - warto.

    SymbRecorder (i nie tylko) działa tak samo bezobsługowo.

    Co ma VoxTrack poza mp3 i ujowym sposobem zakupu (nawet wersję
    próbną trzeba "bezpłatnie kupować" ZTCW, i to nie normalnie
    klucz, a via net jakimś ichnim Open Licenserem), a czego nie mają inni?

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 8. Data: 2011-09-28 09:47:22
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 28 Sep 2011 07:26:13 +0200, Dominik & Co napisał(a):

    > Co ma VoxTrack poza mp3 i ujowym sposobem zakupu (nawet wersję
    > próbną trzeba "bezpłatnie kupować" ZTCW, i to nie normalnie
    > klucz, a via net jakimś ichnim Open Licenserem), a czego nie mają inni?

    Nie wiem gdzie ty kupujesz, widocznie jakiś inny internet mamy.
    Bo ja to bym kliknął na "Pobierz" tutaj:
    http://wap.psiloc.com/pl/Application,262319,Psiloc+V
    oxTrack+Personal
    i miał triala. Ale wiesz, ja to truskawki cukrem...
    A później "Do koszyka", płacę, zapłacił kartą albo Paypalem (ja akurat
    Paypala uzywam bo wolę) i tyle.
    Ale wiem, zawsze ktoś wyszuka jakąś lewą stronę z dziką obsługą.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Udzial Androida sie kurczy kosztem iOSa na rynku smartphonów" - Paweł

  • 9. Data: 2011-09-28 09:58:55
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 28-09-2011 11:47, Waldek Godel rzecze:

    > Bo ja to bym kliknął na "Pobierz" tutaj:
    > http://wap.psiloc.com/pl/Application,262319,Psiloc+V
    oxTrack+Personal

    Takoż uczyniłem, zapisałem na dysku, wrzuciłem BT do komórczaka,
    zainstalowałem, odpaliłem. Uruchomił się siakiś Licence Manager
    i ładnie poprosił o połączenie z netem "celem zakupu licencji
    płatnej lub bezpłatnej" (komunikat z pamięci)".
    Kopnąłem w dupę, wziąłem do testów inne.

    > A później "Do koszyka", płacę, zapłacił kartą albo Paypalem (ja akurat
    > Paypala uzywam bo wolę) i tyle.
    > Ale wiem, zawsze ktoś wyszuka jakąś lewą stronę z dziką obsługą.

    Jeśli trial nie działa to nie będę kupował kota w worku.
    A lewizną nie chce mi się paprać.

    A pomijając instalacje- jakież to niesamowite przewagi nad innym
    softem ma? Oprócz mp3, jak zaznaczyłem?

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 10. Data: 2011-09-28 10:02:46
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 28 Sep 2011 11:58:55 +0200, Dominik & Co napisał(a):

    > A pomijając instalacje- jakież to niesamowite przewagi nad innym
    > softem ma? Oprócz mp3, jak zaznaczyłem?

    A samo mp3 w połączeniu z kompletną bezproblemowością nie wystarczy?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan