  • Data: 2016-08-24 17:42:27
    Temat: Re: Re. Pytanie do serwisantów.
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Gałka"

    > Zamiast zatrudniać mało popularnego faceta który zna sie na tcp, ssl, C,
    > SQL, obsłudze bazy na poziomie API i podobnie niezwiązanych ze sobą rzeczy
    > i kazać mu pisac procedury obsługi http/https, kontaktów z bazą,
    > wyciągania datasetów, szyfrowania ssl zatrudniamy kumatego gostka który
    > wie że są biblioteki do tego, wie jak ich użyć (nietrywialna sprawa) i on
    > mam to zrobi szybko.

    Żałuję, że ja nie wiem jak ich użyć, ale nie będę teraz o to męczył
    (szczególnie, że nietrywialne :) ).
    ---
    Nie potrzebujesz i tyle

    Myślałem, że użycie biblioteki polega na tym, że się ją kupuje, studiuje jej
    dokumentację i potem używa.
    ---
    Weź sobie jakąś dobrą bibliotekę do "twojego" CRC, przestudiuj

    Podejrzewałem, że mogą być jakieś darmowe (być może wątpliwej jakości, a
    może wręcz odwrotnie), które skądś można pobrać.
    ---
    Z reguły korzysta się z bibliotek zawierających kod, którego jakości nie
    jesteśmy w stanie dotrzymać.

    Ale że używa się bibliotek leżących gdzieś tam, gdzie nie wiadomo kiedy ktoś
    może coś zmienić (i wszystko co zostało sprawdzone że działa w zasadzie
    powinno wymagać sprawdzania od nowa) to dowiedziałem się dopiero niedawno z
    tego artykułu.
    ---
    A niby jak miałoby to działać ? Ale nie wiem czy odkryłeś już systemy
    wersjonowania kodu :-) że można po prostu cofnąć się do ostatniej pasującej
    wersji biblioteki. Że nie odkryłeś testów automatycznych to już wiem :-)

    A że to nie kilka osób tylko tam chyba było o kilkudziesięciu tysiącach
    aplikacji (nie czytałem teraz), które przestały się kompilować to dla mnie
    szok do kwadratu.
    ---
    Za duża skala ?