eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: "jarek d." <d...@w...tlen.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Re:
    Date: Fri, 1 Apr 2011 15:19:47 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 42
    Message-ID: <in4jdt$uha$1@news.onet.pl>
    References: <9...@f...googlegroups.com>
    <in45r5$p7m$1@inews.gazeta.pl> <1eyli2nh63cdz$.dlg@lepper.institute.com>
    <in48dn$cl0$1@news.onet.pl> <y...@l...institute.com>
    <in4aka$nmo$1@news.onet.pl> <1...@l...institute.com>
    <in4bbc$qrh$1@news.onet.pl> <4...@l...institute.com>
    <in4d1f$2i9$1@news.onet.pl> <v...@l...institute.com>
    <in4g5g$gn0$1@news.onet.pl> <6lglpakvv6y5$.dlg@lepper.institute.com>
    NNTP-Posting-Host: 77-255-29-186.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1301663997 31274 77.255.29.186 (1 Apr 2011 13:19:57 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 1 Apr 2011 13:19:57 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2359816
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości
    news:6lglpakvv6y5$.dlg@lepper.institute.com...
    > Dnia Fri, 1 Apr 2011 14:24:02 +0200, jarek d. napisał(a):
    >
    >> Pojedzie szybciej, niż 120km/h?
    >> Zacząłeś od skrajności (30km/h), na którą ma wpływ przede wszystkim
    >> kursowanie
    >> pociągów pas. po lokalnych, zapyziałych liniach, które nie są przewidziane do
    >> przewozu kontenerów. Na tych odcinkach obsługę przejmuje ciężarówka i to nie
    >> koniecznie o ładowności TIRa, bo to już jest detal.
    >
    > Akurat wspomniana trasa jest równoległa do A4
    >
    > Wrocław - Przemyśl drogą - niecałe 7 godzin.
    > ta sama trasa pociągiem - 9 godzin.
    >
    > Bielsko-Biała - Gdynia, pociągiem 11-15 godzin
    > Samochodem - 8-9 godzin
    >
    > I to licząc pociągi osobowe, który mogą rozwijać większe prędkości bo są
    > lżejsze.
    > W jaki sposób zachęcisz przewoźników do włożenia tira na tory?
    > Zwłaszcza, że na kołach tir po prostu rusza i jedzie. Tak po załadunku
    > musisz dojechać na stację, poczekać na najbliższy pociąg (bo przecież nie
    > bedą jeździły co 10 minut), załadować, dojechać (plus typowe dla PKP
    > opóźnienia), wyładować, dojechać z dworca do celu.

    Poznań - Warszawa: poc. 3 godz.,
    Warszawa - Kraków: poc. 3 godz,
    to są trasy po modernizacjach

    Równoległa do A4 jest linia E30 Zgorzelec - Medyka
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Linia_kolejowa_E_30
    modernizowana z bólami do prędkości 120 dla towarowych

    Z bólami, bo w tym dziwnym kraju nie zna się pojęcia zrównoważony transport i
    zabiera dotacje unijne na kolej, skutkiem czego są kolumny tirów tam, gdzie ich
    być nie powinno, oraz "typowe dla pkp opóźnienia"

    jarek d.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: