    From: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Radiowy wyłącznik 5 V
    Date: Sat, 22 Jul 2023 18:26:15 -0000 (UTC)
    <u96j2p$1nr5p$1@dont-email.me>
    <1...@h...invalid>
    <u9eck4$3b6uf$1@dont-email.me>
    <a...@h...invalid>
    <u9evkp$3f77c$1@dont-email.me>
    <e...@h...invalid>
    <u9g71f$24bqp$1@news.icm.edu.pl>

    io <i...@o...pl.invalid> wrote:

    > No ale ... po co wyłącznik światła w sraczu? Nie wystarczy wykrywać
    > obecność? Serwera centralnego do tego nie trzeba.

    No i tu się pojawia problem. Jak idę w nocy, to nie chcę, żeby mi światło
    oczy wypalało :) Jasne, można ustawić reguły godzinowe, ale po co, skoro
    wyłącznik jest tuż obok drzwi, i tak czy inaczej obok niego przechodzę?

    Mam w łazience na stałe czerwoną żarówkę LED 2 W. Świeci w sufit. 2 W to
    w sam raz, żeby móc trafić tam, gdzie chce się trafić, ale nie rozbudzić
    się.

    > Włączać nie musi? :-)

    A po co? :) I tak muszę wstać żeby zalać herbatę.

    --
    Egipskie rekiny widziały już naprawdę sporo, ale ruskich ze słowami :
    "O! Delfiny!" boją się do dzisiaj.