  • Data: 2023-07-18 19:44:56
    Temat: Re: Radiowy wyłącznik 5 V
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 18/07/2023 19:09, Arnold Ziffel wrote:
    > Nie, potrzebuję się połączyć z ESP i zmienić mu stan GPIO. Resztę sobie
    > ogarnę po swojemu.

    Też taki kiedyś myślałem.

    > Nie tam, nie potrzebuję takich bajerów.

    *Jeszcze* nie potrzebujesz. Po prostu nie znasz, więc wychodzisz z
    założenia, że sam zrobisz lepiej. OK, czasami nauczka musi być bolesna :)

    > Ja nie potrzebuję smart home ani
    > żadnych kobył tego typu. Potrzebuję prostej stronki z logowaniem i
    > guzikiem.

    HA to możesz wyklikać w sekundy.

    > Takiej, jaką sobie wczoraj w nocy w pół godziny wyrzeźbiłem w
    > pehapie.

    Czyli jednak ze 60x dłużej niż wyklikanie przycisku w HA :P

    > Co ważniejsze, potrzebuję poświęcić temu tak mało czasu, jak to możliwe,
    > łącznie z nauką nowych rzeczy z tym związanych.

    I właśnie po to jest HA/Domoticz/Supla/whatever. Aby nie robić
    kwadratowych kół i nie pisać bilionowego serwera http z jednym
    przyciskiem, który po kilku godzinach okaże się niewystarczający, ale
    będzie żal porzucić dotychczasową pracę, więc będziesz brnął w ten ślepy
    zaułek...