  • Data: 2010-02-02 06:57:08
    Temat: Re: Radiowy pilot LCD z podglądem na żywo
    Od: "steel" <d...@K...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No tak... o czymś trzeba opowiadać wnukom... same zdjęcia
    > nie wystarczą ;-)

    hehe tych emocji

    > Jak to nie ma - raz dziennie może. (czyżby brak Ci było cierpliwości i
    > wytrwałości? ;-) )

    Nie... no moze wiecej razy... tylko za kazdym razem musi podejsc do aparatu

    > Na kilka zdjęć wystarczy.

    hmmmm pewnie tylko na kilka i bedzie okazja do przekadrowania przy wymianie
    baterii :)

    > Można też zastosować pułapkę ostrości. Albo nawet ustawić robienie
    > zdjęć co minutę ;-)

    Szczerze to nie widzialem pulapki ostrosci do canona chyba ze taka "hand
    made" ale jesli bedzie wiekszy ruch to nie wroze temu sukcesu...

    > Tak, w lesie to jest zawsze problem z tłem... piesi, samochody...
    > albo ogrodzenie wybiegu... ;-)

    no tak... bys nawet nie uwierzyl ilu ludzi sie po lasach kreci... a najgorsi
    sa ci pedzacy na quadach...

    > A to źle jak zdjęcie pokazuje zdjęcie na tle swojego otoczenia?

    jasne, ze nie zle! Ale to troche (powiedzialbym ze nawet duzo) trudniejsze
    dobranie tak tla by wszystko w zdjeciu gralo przy szeokim :)
    Duzo mniej jest fotek zwiarzakow w szerszych ujeciach wlasnie ze wzgledu na
    klopoty z doborem tla...

    > A oprócz tego jeszcze cierpliwość :-)

    dobry budzik i kupa zdrowia, repelenty, cos na kleszcze i troche
    szczescia... :)

    Steel