  • Data: 2010-02-02 07:07:56
    Temat: Re: Radiowy pilot LCD z podglądem na żywo
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 1 Feb., 20:00, "artur" <a...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie ,to raczej odpada ,do tego trzeba być trochę majsterklepką a ja raczej do
    > tego sie nie nadaję.No ,chyba ze ,znalazłbym coś gotowego do podłączenia do
    > aparatu np wyzwalacz z czujnikiem ruchu ale wątpie czy coś takiego jest w
    > szprzedaży.Poszukam jakiegoś forum fotografów przyrody,może tam mi ktos coś
    > podpowie.
    >
    > --

    sa roznego rodzaju tzw bramki swietlne.
    ioda wysylajaca podczerwien , fotodioda i jakis mechanizm wykonawczy
    zwierajacy styki wyzwalacza aparatu.
    kosztuje niewiele ,
    zdejcie wilka ktory wygral wildlife foto ( potem dykwalifikacja ) bylo
    robione w ten sposob.
    wilk przecial strumien wiazki podczerwonej i wyzwolil migawke wraz z
    lampami.

    ale chyba wiecej satysfakcji da jesli pare godzina na mrozie bedziesz
    czekal przy karmnikua na jakiegos wrobla i potem uda sie
    gosfotogradfowac - nawet nieostro.
    bedziesz mogl powiedziec - ja to zrobilem sam ;-)