  • Data: 2010-02-02 10:37:45
    Temat: Re: Radiowy pilot LCD z podglądem na żywo
    Od: "steel" <d...@K...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > zdejcie wilka ktory wygral wildlife foto ( potem dykwalifikacja ) bylo
    > robione w ten sposob.

    raczej watpie by bylo tak robione (mimo opisu)...gosc zapewne sam migawke
    wyzwalal skoro mial szkolonego wilka i kazano mu skakac przez ten plotek...

    > ale chyba wiecej satysfakcji da jesli pare godzina na mrozie bedziesz
    > czekal przy karmnikua na jakiegos wrobla i potem uda sie
    > gosfotogradfowac - nawet nieostro.

    z nieostrego nie ma satysfakcji :) no chyba ze czesciowo nieostrego

    > bedziesz mogl powiedziec - ja to zrobilem sam ;-)

    albo wpoeidziec kurde 5 h siedzialem i wszystkie zdjecia do kosza...
    niestety czasem i tak bywa :) ale nikt ni mowil ze bedzie latwo

    --
    Steel