  • Data: 2010-02-01 19:00:17
    Temat: Re: Radiowy pilot LCD z podglądem na żywo
    Od: "artur" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a myslales o czujniku  ruchu
    > takim na podczerwien ?
    > ustawiasz aparat , nastawiasz ostrosc recznie jesli pojawi sie ptaszek
    > w polu widzenia czujnika  to nastapi wyzwolenie.
    > w sumie prosta sprawa w polaczeniu z kabelkiem to bedzie b tanie i
    > moze skuteczne.
    > nie wiem sam jestem ciekaw.
    > jak zrobisz to napisz.

    Nie ,to raczej odpada ,do tego trzeba być trochę majsterklepką a ja raczej do
    tego sie nie nadaję.No ,chyba ze ,znalazłbym coś gotowego do podłączenia do
    aparatu np wyzwalacz z czujnikiem ruchu ale wątpie czy coś takiego jest w
    szprzedaży.Poszukam jakiegoś forum fotografów przyrody,może tam mi ktos coś
    podpowie.