  • Data: 2020-12-16 18:33:37
    Temat: Re: Radiowe udostępnienie internetu (i tylko internetu)
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ok, jeszcze jedno pytanie.
    W jakimś tutorialu natknąłem się na informację, że te moduły Ubiquiti
    mają zabezpieczenia antyprzepięciowe, dzięki czemu mogą bezpiecznie
    pracować na zewnątrz i infrastruktura jest mniej podatna na efekty
    pobliskich wyładowań atmosferycznych. Trzeba było tylko spełnić parę
    warunków:

    1) Stosowanie odpowiedniego zasilacza PoE, np. tego sprzedawanego w
    zestawie z modułem.
    2) Połączenie zasilacza z modułem za pomocą ekranowanego kabla
    ethernetowego.
    3) Uziemiony środkowy bolec w gniazdku, do którego jest podłączony
    zasilacz.

    Zastanawia mnie ostatni punkt: czy w przypadku instalacji TN-C i
    zerowanego gniazdka to zabezpieczenie też zadziała?