  • Data: 2020-12-22 20:05:28
    Temat: Re: Radiowe udostępnienie internetu (i tylko internetu)
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.12.2020 o 16:36, Atlantis pisze:

    > W tym routerze sieć dla gości obejmuje tylko WiFi. Ale już znalazłem to,
    > czego potrzebowałem. Okazuje się, że izolację sieci można włączyć tylko
    > podczas tworzenia nowej grupy- tylko w tym miejscu dostępna do
    > zaznaczenia odpowiednia opcja. Teraz wszystko działa tak, jak powinno -
    > urządzenia z 192.168.2.x nie widzą 192.168.1.x i odwrotnie.

    No to pozostało zestawić link i powinno banglać. Z doświadczenia i
    Twojego opisu masz jakieś 70% szans na powodzenie. Jeśli nie ma tam
    drzew innych/liściastych to powinno być stabilne cały czas, chociaż
    drzewa rosną i za 2-3 lata może być gorzej z tymi iglastymi. Najgorszy
    układ nawet z jednym drzewem jest wtedy, jeśli rośnie zbyt blisko
    nadajnika czy odbiornika +/- 50m dalsza odległość...im dalej tym lepiej.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>