  • 1. Data: 2012-04-02 20:27:19
    Temat: Radary Sobieskiego/Sikroskiego
    Od: "Tom" <t...@t...com>

    Witam,

    Jeśli ktoś wie od ilu km/h są wystawiane mandaty
    na podstawie nowych radarów na skrzyżowaniu
    Sobieskiego z Sikorskiego, to proszę o podanie.

    Pozdrawiam
    Tomasz

  • 2. Data: 2012-04-02 20:49:55
    Temat: Re: Radary Sobieskiego/Sikroskiego
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 02.04.2012 20:27, Tom pisze:
    > Jeśli ktoś wie od ilu km/h są wystawiane mandaty
    > na podstawie nowych radarów na skrzyżowaniu
    > Sobieskiego z Sikorskiego, to proszę o podanie.

    150.

  • 3. Data: 2012-04-02 20:54:29
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Tom

    > Jeśli ktoś wie od ilu km/h są wystawiane mandaty na podstawie nowych
    > radarów na skrzyżowaniu Sobieskiego z Sikorskiego, to proszę o podanie.

    182,5

  • 4. Data: 2012-04-02 21:02:46
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/02/2012 08:54 PM, to wrote:

    > 182,5

    A masz jakieś info czy prąd którymi są zasilane ma homologacje?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2012-04-02 21:34:23
    Od: to <t...@i...pl>

    begin AZ

    > A masz jakieś info czy prąd którymi są zasilane ma homologacje?

    Jak już wspominałem ponoć tym fotoradarem zawiaduje samszatan, więc jest
    on zasilany z otchłani piekielnych, a homologacja jest zbędna.

  • 6. Data: 2012-04-03 12:41:26
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Tom wrote:
    > Witam,
    >
    > Jeśli ktoś wie od ilu km/h są wystawiane mandaty
    > na podstawie nowych radarów na skrzyżowaniu
    > Sobieskiego z Sikorskiego, to proszę o podanie.

    Nie ma skrzyzowania Sobieskiego z Sikorskiego u nas w miescie.

  • 7. Data: 2012-04-03 12:57:50
    Temat: Re: Radary Sobieskiego/Sikorskiego
    Od: " Wmak" <w...@N...gazeta.pl>

    Papkin <s...@s...net> napisał(a):

    > Nie ma skrzyzowania Sobieskiego z Sikorskiego u nas w miescie.

    A Sikroskiego to nie ma nawet w Warszawie.

    Mieszkam za to blisko Sikorskiego i tych radarów.
    Czasem włączam oscyloskop i oglądam zasilanie -
    Przebieg napięcia często jest podobny do trójkąta albo
    prostokąta zamiast być ładnie sinusoidalny -
    prąd nie dostałby homologacji ;)

  • 8. Data: 2012-04-03 14:09:51
    Od: "Tom" <t...@t...com>

    > A Sikroskiego to nie ma nawet w Warszawie.
    Przepraszam, popełniłem błąd w pisowni. oczywiście chodziło
    o ulicę Sikorskiego w Warszawie.
    Właściwie to schodzą się tam 3 ulice: Sobieskiego, Sikorskiego
    i Witosa.

> [...]
    > Przebieg napięcia często jest podobny do trójkąta albo
    > prostokąta zamiast być ładnie sinusoidalny -
    A co z tego może wynikać dla potencjalnej "mandatowiczki"?
    Jedna z moich znajomych podejrzewa, że mogła tam zostać
    sfotografowana za zbyt szybką jazdę. Stąd zresztą zaczęła się
    ta dyskusja w gronie moich znajomych. Jak ją znam, to
    nie jechała więcej niż 70 km/h, ale to też za dużo. Jednak
    dotąd żadnego wezwania nie dostała, więc może tylko jej
    się wydawało.

    Pozdrawiam
    Tomasz

  • 9. Data: 2012-04-03 14:18:00
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/03/2012 02:09 PM, Tom wrote:

> [...]
    > nie jechała więcej niż 70 km/h, ale to też za dużo. Jednak
    > dotąd żadnego wezwania nie dostała, więc może tylko jej

    A może wjechała na czerwonym?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2012-04-03 14:50:33
    Od: "Tom" <t...@t...com>

    > A może wjechała na czerwonym?

    Nie. Przyznałaby się. Myślę, że przy przejeździe obok słupka
    mogła mieć około 70 km/h, skoro tak twierdzi.

    Pozdrawiam
    Tomasz