  • 1. Data: 2012-04-02 21:05:47
    Temat: zamek
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Mail byc zamek
    http://www.youtube.com/watch?v=4k3c_NvT-J0

    Ech, nie ma jak to dorwac buraka w BMW, i umiejetnie tracic :-)

    J.

  • 2. Data: 2012-04-02 21:13:25
    Temat: Re: zamek
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message

    > Mail byc zamek

    A tak bardziej po polsku?

    --
    Axel

  • 3. Data: 2012-04-02 21:18:47
    Od: Tomek Mentzel <t...@o...pl>

    W dniu 2012-04-02 21:05, J.F pisze:

    > Mail byc zamek
    > http://www.youtube.com/watch?v=4k3c_NvT-J0
    >
    > Ech, nie ma jak to dorwac buraka w BMW, i umiejetnie tracic :-)
    >

    > J.

    Jak TIRman nie był pewien czy może zmieniać pas to nie powinien tego
    robić. I co tam robiły TIRy na wszystkich pasach?

  • 4. Data: 2012-04-02 21:31:15
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-04-02 21:05, J.F pisze:

    > Mail byc zamek
    > http://www.youtube.com/watch?v=4k3c_NvT-J0
    >
    > Ech, nie ma jak to dorwac buraka w BMW, i umiejetnie tracic :-)
    >

    > J.

    Z tego miejsca kierowca nie miał szans go zobaczyć.
    Dlatego zaczął mi się podobać blind spot assistant :)

  • 5. Data: 2012-04-02 21:36:33
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** J.F pisze tak:

    > Mail byc zamek

    a wyszło zatrzymanie ściganego po chamerykańsku.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 6. Data: 2012-04-02 22:16:08
    Od: to <t...@i...pl>

    begin megrims

    > Z tego miejsca kierowca nie miał szans go zobaczyć. Dlatego zaczął mi
    > się podobać blind spot assistant :)

    Niech sobie dodatkowe lustereczko zamontuje jak nie ogarnia czy ktoś
    jedzie obok niego.

  • 7. Data: 2012-04-02 22:50:38
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-04-02 22:16, to pisze:
    > begin megrims

    > Niech sobie dodatkowe lustereczko zamontuje jak nie ogarnia czy ktoś
    > jedzie obok niego.

    Kurde - no może zamyślony, zmęczony, skacowany. Błąd popełnił. Może
    nie miał takiego lustereczka. Najważniejsze: nikomu się nic nie stało.

  • 8. Data: 2012-04-03 07:24:42
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia 02 Apr 2012 20:16:08 GMT, to napisał(a):

    > begin megrims

    > Niech sobie dodatkowe lustereczko zamontuje jak nie ogarnia czy ktoś
    > jedzie obok niego.

    Z tego co widzę to ma już 2 lusterka, ale jak ktoś nie ma pojecia jak je
    ustawić to już nic nie poradzimy.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 9. Data: 2012-04-03 09:06:59
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "huri_khan" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Z tego co widzę to ma już 2 lusterka, ale jak ktoś nie ma pojecia jak je
    > ustawić to już nic nie poradzimy.

    miał raczej trzy, co nie zmienia faktu, ze Meganka bya w takim miejscu, ze
    nadal mógł jej nie widziec.
    Nawet w osobówce znajdzie sie takie miejsce, gdzie można czegoś nie
    zauważyć, a co dopiero w takim zestawie.

    I choć wina jest tu bezsporna, to wielkie biadolenie w tej chwili w wątku
    jakie to te tiry są ZUE jest niczym innym jak zwykłym biciem piany.

    ps. kto z Was nigdy w samochodzie nie popełnił błędu przez niedopatrzenie,
    zamyślenie czy cokolwiek innegi i spowodował kolizje bądz tylko szczęscie
    sprawiło, ze akurat był sam na drodze - niech pierwszy rzuci kamien...

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, FJ1100N

  • 10. Data: 2012-04-03 10:23:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" napisał w wiadomości
> [...]
    >niedopatrzenie, zamyślenie czy cokolwiek innegi i spowodował kolizje
    >bądz tylko szczęscie sprawiło, ze akurat był sam na drodze - niech

    No, ale pominawszy ten przypadek to zdarza im sie zajechac droge na
    autostradzie gdy widocznosc maja swietna.

    I jak bronie ich prawa do wyprzedzania, to trzeba jednak przyznac ze
    czasem nie chce im sie popatrzec w lusterka, tylko dlatego zeby
    przypadkiem nie zwolnic o ten 1km/h.

    J.