    From: "Tom" <t...@t...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Radary Sobieskiego/Sikorskiego
    Date: Tue, 3 Apr 2012 14:09:51 +0200

    > A Sikroskiego to nie ma nawet w Warszawie.
    Przepraszam, popełniłem błąd w pisowni. oczywiście chodziło
    o ulicę Sikorskiego w Warszawie.
    Właściwie to schodzą się tam 3 ulice: Sobieskiego, Sikorskiego
    i Witosa.

    > Mieszkam za to blisko Sikorskiego i tych radarów.
    > Czasem włączam oscyloskop i oglądam zasilanie -
    > Przebieg napięcia często jest podobny do trójkąta albo
    > prostokąta zamiast być ładnie sinusoidalny -
    > prąd nie dostałby homologacji ;)
    A co z tego może wynikać dla potencjalnej "mandatowiczki"?
    Jedna z moich znajomych podejrzewa, że mogła tam zostać
    sfotografowana za zbyt szybką jazdę. Stąd zresztą zaczęła się
    ta dyskusja w gronie moich znajomych. Jak ją znam, to
    nie jechała więcej niż 70 km/h, ale to też za dużo. Jednak
    dotąd żadnego wezwania nie dostała, więc może tylko jej
    się wydawało.

    Pozdrawiam
    Tomasz