  • 1. Data: 2012-04-02 15:08:36
    Temat: Dziwna kurtka (nie OT)
    Od: MarcinJM <m...@g...pl>

    Witam
    Jest sobie taka kurtka, wedkarska? mysliwska?:
    http://ak-mazurski.pl/wp-content/uploads/2012/04/kur
    tka-001_1024_x_768.jpg
    Lach jest usmarowany, bo sluzy mi w warsztacie, ale zaskakujace
    (odkrylem to niedawno po5-6 latach uzywania jest to, co jest na naszywce:
    http://ak-mazurski.pl/wp-content/uploads/2012/04/kur
    tka-002_1024_x_768.jpg

    Niestety nic mi sie nie udalo wygooglac na temat tego produktu, moze
    ktos z was bedzie cos wiecej wiedzial na jaka okolicznosc zostala
    wyprodukowana?

    MarcinJM

  • 2. Data: 2012-04-02 15:19:18
    Temat: Re: Dziwna kurtka (nie OT)
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 02/04/2012 14:08, MarcinJM wrote:
> [...]
    >
    > Niestety nic mi sie nie udalo wygooglac na temat tego produktu, moze
    > ktos z was bedzie cos wiecej wiedzial na jaka okolicznosc zostala

    Może po prostu strój firmowy z jego warsztatu?

    http://www.zasadasa.pl/

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 3. Data: 2012-04-02 20:36:48
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-04-02 13:08:36 +0000, MarcinJM <m...@g...pl> said:

    > Witam
    > Jest sobie taka kurtka, wedkarska? mysliwska?:
    > http://ak-mazurski.pl/wp-content/uploads/2012/04/kur
    tka-001_1024_x_768.jpg

    1. <http://www.moikrewni.pl/mapa/kompletny/zasada.html>

    :-)