-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pytanie teoretyczne
Date: Mon, 19 Jun 2017 21:00:59 +0000 (UTC)
Organization: DOM
Lines: 28
Message-ID: <X...@1...0.0.1>
References: <oi60k8$1a8$1@node1.news.atman.pl> <oi62cr$u0b$1@mx1.internetia.pl>
<X...@1...0.0.1>
<xavqdyqw5l1c.qdsgs9q8jslz$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: 79.173.35.121
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1497906059 23935 79.173.35.121 (19 Jun 2017 21:00:59
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 19 Jun 2017 21:00:59 +0000 (UTC)
User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
[+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2608091
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...
>>>> Co jest bardziej ekonomiczne :
>>>> 1. Przyspieszanie z góry i zwalnianie (wjazd luzem) pod górę?
>>>> 2. Zjazd luzem z góry i przyspieszanie pod górę?
>>>> 3. Czy wszystko jedno - jazda równym tempem?
>>>>
>>> Utrzymanie jednostajnej prędkości pod górę i zjazd z hamowaniem
>>> silnikiem.
>>
>> Zjazd z hamowaniem?
>> Bo?
>> Jak puszcze na luz to zdecydowanie dalej i szybciej dojade...
>
> Żeby się opłacało, musiałbyś jeszcze zgasić silnik na tym zjeździe.
> A tak to podobno opłaca się sturlać na najwyższym możliwym biegu
Mysle ze byłoby to zaskakujące...
Z jednej strony niby sam zjazd rzeczywiście zuzyłby mniej paliwa na biegu
ale przeciez do tego trzeba dodac roznice w odległosci jaka sie uzyska (i
tu mamy przewage jazdy na luzie) i ten dystans trzeba przejechac kosztem
zuzytego paliwa.
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Nic na to nie można poradzić. To byłby
dobry tytuł do historii mojego życia." Irwin Shaw
Następne wpisy z tego wątku
- 19.06.17 23:56 Zenek Kapelinder
- 20.06.17 00:47 Przemyslaw P.
- 20.06.17 00:57 RadoslawF
- 20.06.17 03:18 J.F.
- 20.06.17 06:25 Shrek
- 20.06.17 06:32 Shrek
- 20.06.17 10:49 J.F.
- 20.06.17 10:53 J.F.
- 20.06.17 11:19 RadoslawF
- 20.06.17 11:30 s...@g...com
- 20.06.17 11:33 J.F.
- 20.06.17 11:43 s...@g...com
- 20.06.17 12:39 Zenek Kapelinder
- 20.06.17 12:42 Zenek Kapelinder
- 20.06.17 14:00 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A