-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.elite.bshellz.
net!not-for-mail
From: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pytanie teoretyczne
Date: Sun, 18 Jun 2017 21:22:01 +0200
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <1...@i...dyndns.org.invalid.170618.invalid>
References: <oi60k8$1a8$1@node1.news.atman.pl>
<6...@g...com>
NNTP-Posting-Host: elite.bshellz.net
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="TomN";
posting-host="elite.bshellz.net:188.40.44.118"; logging-data="12229";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
X-Name: Tomasz Nycz
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2607928
[ ukryj nagłówki ]s...@g...com w
<news:6f1f99cf-f46e-4e31-b90c-295b09677d65@googlegro
ups.com>:
> W dniu niedziela, 18 czerwca 2017 15:53:14 UTC+2 użytkownik miumiu napisał:
>> Co jest bardziej ekonomiczne :
>> 1. Przyspieszanie z góry i zwalnianie (wjazd luzem) pod górę?
>> 2. Zjazd luzem z góry i przyspieszanie pod górę?
>> 3. Czy wszystko jedno - jazda równym tempem?
>> Osobiście wydaje mi się że pierwsze co sugeruje teoria odwróconej cykloidy.
>> Doswiadczenie takie mozna zobaczyc w tym filmiku :
>> https://www.youtube.com/watch?v=BiC_XWpaL14
>> Pzdr
> Ekonomiczniej jest utrzymywac mniejszą prędkość.
Od zawsze się dziwię, że na zadane pytanie z listą do wyboru odpowiedź brzmi
"chuj z pytaniem i listą, tu masz najlepszą wersję"
Przecież inicjator wątku nie wspomniał o warunkach typu "najszybciej
dojedziesz, to masz +10kUSD do ekonomiczności...
> Kiedyś pojechalem w góry i spalanie mialem takie jak przy normalnej wioskowej
jeździe.
To chyba w pagórki pojechałeś.
> Wazne aby nie tracic energii. - Truizm :)
Hmm, energię przy jeździe w górach należy wytracać, ale nie na hamulcach, i
nie na drzewach...
--
'Tom N'
Następne wpisy z tego wątku
- 18.06.17 21:27 007
- 18.06.17 21:27 miumiu
- 18.06.17 21:39 Pszemol
- 18.06.17 22:22 Shrek
- 19.06.17 00:55 AL
- 19.06.17 01:56 Pszemol
- 19.06.17 09:03 WS
- 19.06.17 09:31 r...@k...pl
- 19.06.17 10:00 Tomasz Pyra
- 19.06.17 10:57 Adam
- 19.06.17 11:47 RadoslawF
- 19.06.17 12:15 007
- 19.06.17 12:36 J.F.
- 19.06.17 13:50 s...@g...com
- 19.06.17 14:14 RadoslawF
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A