    From: mt <f...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Pytanie o technikę wykonania zdjęcia
    Date: Fri, 12 Apr 2013 13:20:14 +0200

    W dniu 2013-04-12 13:11, Marek pisze:
> [...]
    s/5/3/11

    > eee tam - póki co muszę się nacieszyć fotografią :-)
    >
    > P.S.
    > A efekt niesamowicie realistyczny. Nawet w programach 3D trzeba
    > główkować nad stworzeniem materiałów oddających rzeczywiste. Jestem
    > pełen uznania dla autora :-)

    Tak jak i inne przykłady z tej strony programu. Maxwell Render to bardzo
    dobry silnik renderujący, zresztą od niedawna istnieje również jako
    darmowa wtyczka do darmowego SketchUp (rozdziałka renderu ograniczona do
    800 px). Oczywiście trzeba się trochę wcześniej pomęczyć nad siatką. A
    przykład z pierwszego Twojego postu to też raczej render a nie zdjęcie.

    --
    marcin