    From: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Pytanie o program do jpg
    Date: Thu, 4 Oct 2012 21:00:20 +0200

    "Jan45" <j...@w...pl> wrote:

    > To sprawa subiektywna jednak, każdy ma swój sposób.

    O'kay. Z własnego doświadczenia chciałem tylko dodać, że zabierając
    się za nowy temat pierwszy sposobiki, które przychodzą do głowy nie
    zawsze okazują się najlepsze - czasem generują sporo innych problemów,
    a z niektórych to mi się nawet śmiać chce, jak sobie pomyślę, jak to
    człowiek zamierzał sobie skomplikować życie... :))

    Ale cóż - wszystko jest trudne póki nie stanie się łatwe... :)

    > Próby z trzema labami dały mi dużo do myślenia. Skutkiem
    > tego jest kontakt z czwartym labem
    [...]
    > To już zrobiłem w przypadku trzech poprzednio sprawdzanych
    > labów. I chociaż jeden z nich podobał mi się bardziej od
    > dwóch pozostałych, okazał się niechętny do uzgodnień. No to
    > go zdyskwalifikowałem. I te dwa słabsze też.

    Napisz jeszcze co to za laby - nawet subiektywna ocena jest
    wartościowa w sytuacji, gdy trzebaby samemu testować ich jakość -
    wysyłkowo, czekać na wyniki...

    Ja korzystam z FotoNetu - nie jestem z nich jakoś specjalnie
    zadowolony, w tym roku podnieśli praktycznie wszystkie ceny o 40% (!)
    ale póki co wygrywają jeszcze stabilnością pracy (to ważne) oraz jednak
    wygodą - szybki odbiór osobisty w czasie spacerku do domu. :))

    [mr.]