  • 1. Data: 2009-11-28 13:43:54
    Temat: Pytanie o monitor firmy Dell
    Od: Marek <n...@p...mi.pl>

    Wiem, że na grupie bywają osoby doskonale znające problematykę
    "przydatności" monitorów LCD do obróbki zdjęć cyfrowych. Nie potrafię
    sam rozeznać się w parametrach tego sprzętu, dlatego proszę o pomoc.
    Czy monitor Dell 24" UltraSharp 2407WFP Widescreen HD jest warty uwagi?

    --
    Dziękuję
    Marek

  • 2. Data: 2009-11-28 14:31:22
    Temat: Re: Pytanie o monitor firmy Dell
    Od: Tom01 <b...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    Marek pisze:
> [...]
    > sam rozeznać się w parametrach tego sprzętu, dlatego proszę o pomoc.
    > Czy monitor Dell 24" UltraSharp 2407WFP Widescreen HD jest warty uwagi?

    Do prezentacji tak, do obróbki, jest nieustawialny i uciążliwy w
    normalnej pracy. Jest sporo lepszych.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 3. Data: 2009-11-28 17:03:21
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-11-28 15:31:22 +0100, Tom01 <b...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> said:

    > Do prezentacji tak, do obróbki, jest nieustawialny i uciążliwy w
    > normalnej pracy.

    Przedewszystkim na paskudnie wysoki minimalny poziom podświetlania,
    gdzieś na poziomie 170 cd/m2.

    > Jest sporo lepszych.

    24" w tej cenie? Oj, chyba nie...

    de Fresz

  • 4. Data: 2009-11-28 17:51:47
    Od: Tom01 <b...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    de Fresz pisze:
    > 24" w tej cenie? Oj, chyba nie...

    Rozmiar nie determinuje jakości.

  • 5. Data: 2009-11-28 23:30:01
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-11-28 18:51:47 +0100, Tom01 <b...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> said:

    > Rozmiar nie determinuje jakości.

    Ale czasem deteminuje stopień użyteczności. Pytanie co dla kogo jest
    priorytetem.

    de Fresz

  • 6. Data: 2009-11-28 23:40:11
    Od: Tom01 <b...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    de Fresz pisze:
    > Ale czasem deteminuje stopień użyteczności. Pytanie co dla kogo jest
    > priorytetem.

    Z jednej strony racja, ale z drugiej rezygnacja z 1920x1200 na rzecz
    1680x1050 nie jest dramatem.

  • 7. Data: 2009-11-29 15:26:38
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Z jednej strony racja, ale z drugiej rezygnacja z 1920x1200 na rzecz
    > 1680x1050 nie jest dramatem.

    dla mnie na wysokośc 1050 to jest jakis dramat :)

    Roger

  • 8. Data: 2009-12-04 22:04:42
    Od: Jurekk <j...@O...pl>

    przyłączę się z pytaniem, a co sądzicie o Dell U2410 24 IPS ???
    bo jak na razie nikt nie wymienił nic konkretnego alternatywnego dla
    Marka, który zadał pytanie.

  • 9. Data: 2009-12-04 22:45:11
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-12-04 23:04:42 +0100, Jurekk <j...@O...pl> said:

    > przyłączę się z pytaniem, a co sądzicie o Dell U2410 24 IPS ???

    Sądzimy że to nówka sztuka i pewnie mało kto z tych, co potrafiliby go
    sensownie ocenić, widział takiego na oczy.

    > bo jak na razie nikt nie wymienił nic konkretnego alternatywnego dla
    > Marka, który zadał pytanie.

    Bo w tym rozmiarze i pieniądzach są raptem ze 3 monitory na rozsądnych
    matrycach, a jak to konstrukcje budżetowe - mają swoje wady i ciężko
    polecać z czystym sumieniem.

    de Fresz

  • 10. Data: 2009-12-04 23:57:54
    Od: Tom01 <b...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    de Fresz pisze:
    > Sądzimy że to nówka sztuka i pewnie mało kto z tych, co potrafiliby go
    > sensownie ocenić, widział takiego na oczy.

    Ja widziałem. Wrażenia bardzo skrótowo opisałem tu:
    http://forum.nikon.org.pl/showpost.php?p=1550206&pos
    tcount=21